... Найл е прекрасен човек. С Джули винаги сме го мислили за най-сладкия и невинния от групата, но на живо беше хиляди пъти по-сладък, мил и забавен. През цялото време се смяхме, заради хумора на Джули и Найл... тези двамата са просто създадени един за друг! Приличаха си толкова много, а и определено си допаднаха.. Цяла вечер не отделиха очи един от друг.. Найл дори даде шапката си на Джули. Беше толкова сладко!!
Решихме да отидем до градския стадион, оказа се, че момчетата са големи запалянковци. Стадионът беше малък и не се бе провеждал мач от години. Наистина по размерите си, повече приличаше на малък парк, но беше приятно, а и нямаше хора. Седнахме на четири от многото седалки на третия ред. Аз и Джули бяхме в края, а Лиам и Найл до нас посредата.
Хеей, имам идея!- каза Найл ухилено и след това подшушна нещо на Лиам. След няколко секунди двамата се изправиха и сляозха пред първия ред. Ние с Джули само се спогледахме и върнахме погледите си върху нашите момчета.
(преди да продължите да четете, ако искате, пуснете си клипа, който ме вдъхнови за тази част: http://www.youtube.com/watch?v=KkoiPBLbSXw ... Намалете малко звука, така че да можете и да четете следващите десетина реда, докато го слушате. х)- You're insecure, don't know what for!You're turning heads when you walk through the doo-o-or!- Лиам започна да пее до болка познатите думи, а Найл му пригласяше.. Ние с Джули се зарадвахме и започнахме да подскачаме, точно както всеки път, когато чуехме песента по радиото или телевизора.- Don't need make up to cover up! Being the way that you are is eno-o-ough!- след това изпяха заедно частта на Хари и на припева Лиам протегна ръката си към мен, а Найл към Джули.. Ние веднага слязохме при тях..
Лиам ме гледаше с прекрасните си кафяви очи и пееше на няколко сантиметра от мен: „Baby, you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair gets me overwhelmed.. But when you smile at the ground it ain't hard to tell, you don't know, oh, ohh, you don't know you're beautiful" ..Момчетата ни правеха серенада и пееха само и единствено за нас. Но най-хубавото беше, че те не просто пееха текста на песента, но и чувстваха всяка изпята дума. Погледнах зад Лиам и видях, че Найл и Джули се държат за ръце и Найл също й пееше: „If only you saw what I can see, you'll understand why I want you so desperately. Right now I'm looking at you and I can't believe you don't know, oh, ooh, you don't know you're beautiful!"....... С Джули останахме без думи!!!!! След песента Лиам ме целуна нежно, а Найл гушна силно Джули и й шепнеше нещо. Тя се усмихна свенливо.. същата усмивка, която преди съм виждала винаги, когато ми говори за Найл.
- Уоу!! Това.... беше.......- започна да казва Джули, но не намираше думи!
- ....поредната ни сбъдната мечта!- допълних аз.- Благодарим ви, момчета! Наистина означава много за нас.- казах аз и целунах Лиам по бузата, а той ме вдигна и започна да ме върти. След „концерта", седнахме отново на седалките.
- Хмм, искате ли да играем на една игра?- предложи Лиам.
- Каква?- попитахме всички в глас.
- Амиии.. хаха, честно казано сега си я измислих!- засмя се Лиам.- Понеже ние с Найл сме дали много интервюта и са ни задавали хиляди въпроси, и сме сигурни, че вие сте ги гледали всичките и знаете доста неща за нас, а искаме и ние да ви опознаем...- Лиам погледна към Найл, сякаш да види дали той потвърждава казаното дотук и ирландецът се усмихна,казвайки: „Така е"-.... Искате ли ние да сме интервюиращите и вие да отговаряте на въпросите ни?- довърши Лиам. Ние с Джули си разменихме по един поглед и се усмихнахме едновременно.
- Това определено беше „ДА".-каза Найл на Лиам и всички се засмяхме.
- Е, добре!- каза доволно Лиам.- Само да кажа правилата: Трябва да отговорите на няколко въпроса, като имате право само на една смяна с друг въпрос..
- И на една смяна на момичето, което да отговори!- отбеляза русокоското, а ние с Джули се съгласихме с условията на играта. :D
- Да започваме!
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...