- Пука ли ти за мен още? Поне малко?- пита ТОЙ и усещах погледа му да сгрява лицето ми, докато цялото ми тяло се сковаваше…
- Не искам да драматизирам, за това ще ти отговарям пряко.- уточних аз и след кратка пауза, поех глътка въздух и изрекох:- Знаеш, че винаги ще ми пука за теб. Това беше излишен въпрос. Предлагам следващите ти да са по-смислени.- казах леко строго аз, защото исках да прикрия всички емоции, които напираха да излязат наяве.
- Добре.. Е, в такъв случай и аз ще карам направо и ще ти кажа всичко- от заминаването ми до сега. След като се върнах в Лондон, бях съсипан. Някак си не можех да свикна без теб, въпреки че бях на познати места и с близките ми хора. Първите седмици бях като болен. Вършех всичко машинално: нямах апетит, ходех на репетиции с момчетата, отскачахме до студиото и после се връщах обратно в къщата. В началото, когато още си говорихме, се опитвах по телефона да звуча добре и явно съм успял да те убедя. След това заминахме на турнето. Признавам си, че тогава малко се разсеях, а и момчетата доста допринесоха. Почти всеки ден имахме по минимум 2 интервюта и просто нямаше как да седя омърлушен пред камерите и по този начин малко по малко започна да ми се връща настроението.След това не можах да дойда на бала… Болеше ме, защото знаех колко важно беше това за теб и за нашата връзка като цяло и след концерта, който имахме тогава, просто се прибрах в хотела и докато момчетата се разхождаха из Ел Ей, аз просто седях в стаята си, мислейки за теб и за това, че ти ще облечеш балната си рокля и аз няма да съм там да ти кажа колко прелестна си, защото съм убеден, че е било така.- Аз просто слушах и гледах в тъмнината, която беше около нас. При споменаването на бала се сетих, че така и не му казах, че всъщност не отидох, защото не намерих смисъл да го направя без НЕГО… Аз въздъхнах тежко, а ТОЙ продължи: - Някак си преодоляхме това, защото мислехме, че ще сме разделени още малко и след това ще дойдеш при мен в Лондон. Но и обирът допринесе за развитието на нещата. Така и не успях да те убедя да дойдеш да живееш тук, въпреки че нямаше пари. Както и да е. През това време мениджърите ни дадоха плана на групата за следващите 12 месеца и разбрах, че и аз няма да мога да дойда при теб. Трябваше да работим над нови песни, клипове и какво ли още не……. И тогава аз започнах да се държа странно… Исках да те накарам да си помислиш, че охладнявам към теб и да направя нещата по-лесни за теб при раздялата. Мислех, че, ако те освободя, ти ще забравиш за мен, вместо да страдаш, че ще сме постоянно отдалечени един от друг и няма да можем да консумираме любовта си като нормалните хора.- ТОЙ замлъкна за кратко, а аз все още сглобявах всичко..- И така направих най-голямата грешка в живота си. Вместо да говоря с теб и да решим заедно какво да правим, аз сам взех решение да спрем да се чуваме, за да можеш да бъдеш щастлива без мен. За което, искам да ми простиш…
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...