Глава 25

996 54 0
                                    

През целия ден продължи да вали, затова обявиха този ден за почивен за доброволците. Почти целия ден всички бяха по бунгалата..

Рожденичката беше толкова щастлива, че е заобиколена от хората, които обича. Настроението й напълно контрастираше на бурята навън, за разлика от преди, когато Нейт не беше при нея и сякаш липсата му се засилваше с всяка капка дъжд. Но Лили дори не се сещаше за този ужасен период, през който трябваше да премине. Тя не искаше да мисли нито за миналото, нито за бъдещето. Беше се отдала напълно на настоящето, което беше повече от перфектно и повече от всичко, за което някога бе мечтала.

На другия ден бурята почти беше отминала. Вече само росеше леко и от страх, че няма да завършат навреме строежа, доброволците подновиха работата си по него с дъждобрани и гумени ботуши. За щастие слънцето се завърна бързо, макар и вече да не беше жаркото лятно слънце, а есенното, което вече по-скоро само осветява, колкото да топли. Покривът беше напълно готов и оставаха още четири дена до края на организацията, в които трябваше да довършат вътрешните стени. Това не ги забави много. С цялата си мотивация, която вложиха всички, къщата беше готова два дни преди последния ден. Предпоследният ден беше и последният, който всички щяха да прекарат заедно. Много от доброволците се сближиха и всички направиха нови приятелства.

- Хей, идвате ли на езерото? Всички ще се съберем там.- попита Мейси, който минаваше покрай дивана в дневната, където седяха Нейт и Лили. Днес слънцето грееше малко по-топло и приветливо и всички бяха решили да се възползват.

- След малко.- отвърна й учтиво Натаниъл и Мейси излезе, оставяйки ги сами, тъй като Ким вече отдавна беше отишла при Пийт.

- Е?- попита Лили.

- Не знам.... нямам идея какво ще правим.

- Осъзнаваш, че утре следобед вече ще се върнем към "реалността", така да се каже, нали?- попита тъжно Лили.

- Виж, Лили, знам само, че каквото и да става ще съм с теб! Без значение дали ще го пазим в тайна, дали нашите ще одобрят и дали целият свят ще бъде против!

- Знам, но.... как ще успеем да скрием такова нещо от родителите ни? Аз не мога да лъжа нашите.. Никога не съм!

- Няма да е толкова трудно. Замисли се, ние от малки сме постоянно заедно. Когато искаме да се видим или когато прекарваме по цял ден навън само двамата, те няма да заподозреят нищо. А евентуално някой ден ще намерим подходящият момент да им го съобщим.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now