- Хееей!- каза един познат глас. Обърнахме се и видяхме Найл, който идваше насам заедно с Луи. Найл беше облечен с бяла роба и имаше някакъв венец на главата. При гледката с Джули се засмяхме. Аз продължих да се смея, а тя отиде да го целуне. Луи, разбира се, беше облечен като Супермен- беше с очила, риза, която беше разкопчана и отдолу се виждаше костюма му на Супермен, и панталон.
- Здравей, Кларк Кент.- казах му аз, докато русият и приятелката ми все още бяха заклещени в обятията си.
- Здравей.. Ъмм, познаваме ли се?- попита той сериозно. Аз свалих леко маската си и той се учуди.- Хейли!
- Радвам се, че не си ме забравил.- казах аз и се засмях неловко, слагайки отново маската си.
- Не, просто, аз не знаех, че ще...- тръгна да казва той.
- Хееейли, здравей!- каза Найл като се обърна към Луи и направи някаква физиономия, след което ме прегърна.- Радвам се, че дойде!
- Честит рожден ден с малко закъснение!- казах му аз.- Пожелавам ти с Джули още дълго време да се обичате все така и да не позволявате на нищо и никой да ви раздели.- при това пожелание той грейна и погледна към нея с влюбения си поглед, който не слиза от лицето му, всеки път, когато тя е наоколо или когато стане въпрос за нея.
- Благодаря ти! Подобно...- каза ирландецът искрено.
- Между другото изглеждате невероятно!- отклони темата Луи, който явно забеляза, че се натъжих леко.- Хайде, елате да си вземем нещо за пиене и да намерим другите.- предложи той, като ни поведоха към кухнята. Имаше доста хора, Джули ме хвана под ръка, за да не ме изгуби, а Луи и Найл вървяха зад нас.
- Джули!- зарадва се Ел, която беше облечена като принцеса- беше със синя дълга рокля и имаше тиара на главата. Манчестърското момиче й даде прегръдка и предположих, че също като Луи, и тя не можа да ме познае, затова свалих маската си отново и я поставих на врата ми.- Хейли! Каква изненада! Не знаех, че с Лиам ... - казваше красавицата.
- Кой иска пиячкаа?- провикна се Найл, прекъсвайки Елинор. Найл започна да вади най-различен алкохол от хладилника, а Ел ни даде по една прегръдка с Джули.- Едно уиски с лед за моята Клеопатра.- каза той, сипа й в една чаша и й я подаде.- А ти, Хейли, какво ще пиеш?
- Не мисля, че това е добра идея.- каза Зейн, който се появи зад мен, заедно с Пери. Те бяха облечени като Джак Спароу и Жената котка.- Здравей, малката!- каза той и ме прегърна и след това отиде и при Джули.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...