Слънцето започваше бавно да се спускаа все повече и повече над дърветата и скоро щеше да залезе.
- Колко е часът?- попита Лили. Нейт погледна часовника си:
- 18:27ч.- съобщи спокойно той, но Лили се изкопчи от прегръдката му, в която вече повече от час стоеше комфортно.
- Нейт, вечерята е след 3 минути! Побързай!- каза му тя, а той я послуша и стана.
Тя започна да изкачва хълма, който води обратно към бунгалата и масите пред тях. Нейт вървеше зад нея и леко я подпираше да не падне, знаейки колко непохватна е неговата най-добра приятелка. Лили даваше всичко от себе си да не се подхлъзне, но след няколко крачки маратонката й поддаде и се измести назад. Точно преди да успее да падне, Нейт я хвана и тя удари само едното си коляно.
- Добре ли си?- попита я той загрижено, вече седейки до нея.
- Да..- каза тя, избърсвайки коляното си.
- Как се нави да дойдеш тук? Аз постоянно трябва да съм покрай теб, за да не се нараниш сериозно.- засмя се той, а тя само го изгледа. - Не се сърди сега..- каза той, вече малко по-сериозно.
- Не се сърдя.- изплези му се тя и го бутна шеговито. Знаеше, че е непохватна, но мразеше да й го натякват. Той я прегърна странично, през рамо.
Двамата вече почти бяха изкачили хълма и видяха, че повечето от другите хора вече са се струпали на масите. Имаше окачени фенери над тях, защото скоро щеше да се стъмни.
Първото нещо, което Лили забеляза е, че Ким си говори с Пийт- единият от отговорниците им и по-малък брат на Саманта, другата отговорничка.
- Изглежда тези двамата се разбират.- каза Лили на Нейт, като приближаваха техните места. Той веднага разбра за какво говори и ехидна усмивка се появи на лицето му.
- Ще ги уредим ли?- попита той, сякаш беше прочел мислите й.
- Първо се увери, че е подходящ за Кими.- каза му тя и вече бяха до масата.
Мейси се беше настанила, заедно с две от момичетата от второто бунгало- Дейна, средно висока, с тъмно кестенява коса, и Зоуи, малко по-ниска от Дейна, с черна коса и красиви сини очи. Двете момичета са най-добри приятелки от няколко години, заедно учат и живеят в Ливърпул. Поне това обясняваха на Мейси.
Натаниъл седна до Мейси, а Лили до него. Ким ги забеляза, каза нещо на Пийт и дойде при двамата си приятели.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...