След като близо два часа слушах един от любимите ми дискове на групата на татко, докато рових в гардероба си и не измислих нищо, реших да се облека нормално- сложих един бял потник, върху него карирана риза и дънки, които бяха до коляното ми. Накъдрих малко косата си и сложих само едни сенки и безцветен гланц. Не исках да накарам местните глупаци да ме свалят, целта ми беше само Джеймс да ме забележи.
След още половин час в мотивиране, че трябва да спра да заеквам пред него, защото така се проявявам като слаба и наивна, най-после реших да бъда още по-труднодостъпна тази вечер. Може би така ще успея да го спечеля най-после! Чух клаксона на колата на Нейт. Обух се, пъхнах телефона си в джоба и тръгнах, друго не ми трябваше.
- Готов ли си за парти?- казах развълнувано аз, като се качих в колата, но Нейт просто потегли.- Ей, сега ще ми се цупиш ли?
- Все тая...- каза безразлично той. Аз реших да го игнорирам в остатъка от пътя. За щастие много скоро вече бяхме пред една къща, от която се чуваше страшен шум- смесица от пияни тийн викове и долу горе хубава музика. Нейт паркира и слезе от колата, аз го последвах.
- Не приемай нищо, което ти предлагат. Ако ти подадат чаша, остави я! Не пуши нищо, за което те убеждават, че е „просто цигара”, защото не е! Обещах на майка ти да те върна в полунощ, така че навъртай се наоколо.
- Нещо друго, „татко”?- пошегувах се аз. Боже, ттой наистина беше мнооого по-зле от баща ми!
- Да, умната с Джеймс, защото не искам да убивам един от малкото си приятели! Ясно?- попита заплашително той, а аз завъртях очи.- Не ми върти очи, ако не те виждам поне на всеки 20 минути, ще те намеря и те прибирам на секундата, без значение колко е часът, чу ли?- аз кимнах.- И внимавай какво правиш!- предупреди ме още веднъж той.
- Ъгхх.. какъв ти е проблемът?! Не съм на 5!- развиках му се леко аз и понеже вече бяхме пред къщата, побързах да вляза.
Вътре всички танцуваха и се забавляваха и усетих огромно желание и аз да се присъединя, но просто реших да обиколя наоколо. Навсякъде се оглеждах за Джеймс, но никъде не го видях. По едно време засякох Натаниъл, който вече си говореше с Емили- момичето, с което той през всеки 5 секунди се разделят. Сега тя изглеждаше така сякаш всеки момент ще му се нахвърли, така че, предполагам, отново са се събрали, дори и за малко. Не я разбирам! Нейт постоянно има по някоя нова обожателка, която би направила всичко да е с него и той винаги им обръща внимание, но въпреки всичко, Емили все се връща при него, дори и след техен голям скандал.. Както и да е, реших да премина в другата стая и да си взема нещо за пиене.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...