През следващата седмица с Джули бяхме много щастливи, знаейки, че скоро момчетата ще бъдат до нас за по-дълго, а и двете ни чакаха важни събития- тя щеше да роди малкия г-н Хоран, а аз и Лиам щяхме да направим сватбата си, след раждането. Не искахме пищна и огромна сватба, решихме да е в тесен кръг, както тази на Найл и Джули. Понеже почти всяка вечер с Лиам си правим коферетни разговори, преди няколко дни съвсем спонтанно решихме къде ще е сватбата- там, където всичко започна.... <3(ще бъде изненада и ще разберете когато се женят)
В събота следобяд организирахме бебешко парти-изненада за Джули. Преди това, през деня се събрахме с Ел, Натали и Пери и обикаляхмемагазините за подаръци за бебето и за неща, с които да украсим хола в къщата на Хоран, докато майката на Джули я разкарва наляво-надясно, за да подготвим нещата. След като украсихме с балони, свежи цветя и с разни плакати със закачливи надписи за предстоящата поява на бял свят на бебето. Сложихме подаръците на масата и очаквахме бременната ни приятелка. Когато тя влезе, с майка й носеха бебешка количка, явно подарък от бъдещата баба.
- Изненадааа!- казахме всички в един глас, а Джули леко се стресна, но веднага се зарадва. Тя ни прегърна и след това огледа всички плаката, на които доста се смя.
- Не мога да повярвам, че сте направили това за мен!- каза тя развълнувано, като се настани на големия диван, а ние седнахме покрай нея.
- Заслужаваш го!- усмихна й се мило Нати.
След като дълго време си говорехме за бременността, отговоността, която следва и хиляди други работи, дойде най-забавният момент. Нямахме търпение да видим физиономията й, когато види какви неща сме купили за детето.
- Да отворим подаръците, ухууу!- съобщи ентусиазирано Пери, след като се спогледахме.
- Добре..- каза Джули и остави чашата си и взе първия подарък.- Този от кого е?- попита тя.
- Всеки е от всички нас. Иначе буквално щяхме да се избием коя от нас какво да ти подари, защото подаръците са уникални!- засмях се аз, а Джули с нетърпение започна да отваря първия плик. Във първите имаше бебешки тенески и бодита с доста оригинални надписи, като в повечето имаше ирландски и музикални мотиви. На първата, която Джули изкара, пишеше:“I’m so cute I must be Irish”, на втората:“Mommy and daddy’s little leprechaun”, а на една от ‘музикалните’: “My dad’s band rocks!”, като при вида на този надпис всички се засмяхме най-силно.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...