...Първи беше Лиам и естествено въпросът му беше към мен:
- Защо аз съм ти любимецът? В смисъл... защо се влюби в мен, а не например в Хари или в някой друг от момчетата?- попита той.
- Всички са луди по Хари! Но просто не си падам по такъв тип момчета! Ти... ти си много....скромен и имаш огромно сърце, както и останалите от групата, де.., но просто ти завладя сърцето ми по малко по-различен начин.. Плюс това, обръщаш най-много внимание на феновете в интернет пространството, което прави влюбването в теб още по-лесно!- те се засмяха.- Ааа, и обожавам това, че си много възпитан и се опитваш да не казваш цинизми. Това определено ти носи бонус точки!- Лиам ми се усмихна мило и дори малко се изчерви. Ред беше на Найл.
- Джули... коя е най-смелата ти мечта с мен?- попита сериозно Найл. Джули се замисли.. сякаш се чудеше дали да му каже, или не..
- Чесно? Винаги съм искала да сме много, много добри приятели..
- Нали знаеш кои се задоволяват с най-малкото, в случая „добри приятели"?- Върнах й го, за дето преди първата ми среща с Лиам, тя ми каза нещо подобно за него. Ние се засмяхме, а момчетата гледаха объркано.- Както и да е, довърши си.- казах на приятелката ми.
- Ами, това е... Винаги съм си мечтала да прекарам малко време с него, просто да обикаляме, да се забавляваме.. точно както днес.- тя му се усмихна, а той сякаш не беше напълно доволен от отговора.. И отново бе ред на Лиам.
- Хейлс, колко пъти си се влюбвала?
- Хмм, това ще отнеме време...- започнах да смятам на ум, а останалите гледаха учудено, мислейки, че съм се влюбвала много пъти.- Ммм, ако не греша в сметките, значи съм се влюбвала плюс-минус 730 пъти.- Джули се досети, но момчетата гледаха втрещено.- Предполагам, че ще искате обяснение?- засмях се.- Просто е! Откакто започнаха да излъчват Х-фактора, минаха около 2 години.. х 365 дни= 730.- видях, че Лиам все още не разбира, затова продължих да обяснявам.- Всеки ден се влюбвах отново и отново в теб.- признах му и погледнах надолу, леко засрамено.. Той хвана брадичката ми, вдигна я нагоре и ме целуна, прошепвайки ми: „Това е най-милото нещо, което са ми казвали"...
- Ауу!- въздъхна Найл и след това всички се засмяхме.- Джул, кажи ми ти как би ни наредила в своя списък с гадже, брат и т.н.?
- Луи- брат. Хари- братовчед. Зейн- най-добър приятел на братовчеда.... за другите две мисля, че е ясно.- усмихна се тя.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...