Неочаквани събития

848 75 1
                                    

- Оо, извинете ме!- каза Зейн, който отвори задната врата на клуба и ни завари да се целуваме с Крис. Прекъсването ни от Зейн ме накара да отрезнея моментално и когато замъглените ми от алкохола мисли изчезнаха, се отдръпнах моментално.

- Крис..... - опитах се да обясня аз, като все още се опитвах да си поема дъх.- Извинявай... не разсъждавах! Аз...- казвайки това, неговият поглед се промени моментално. Сякаш се опитваше да прикрие разочарованието си, но не успя.- Моля те, забрави за това!- помолих го аз, изправих се и влязох отново вътре, преди да успее да ме спре, за да взема чантата си и да си тръгна.

Зейн беше точно до нещата ми и ме гледаше укорително. Аз се опитах да избегна погледа му и се просегнах за чантата ми.

- Мислех, че не можеш да забравиш Лиам?!- чух го да пита объркано. Той внесе още по-голям смут в съзнанието ми, при споменаването на името МУ. Една сълза се спусна по лицето ми, избърсах я машинално и излязох от клуба.

- Почакай!- провикна се той след мен, но аз вече се качвах в таксито.

*след няколко дни*

Нещата с Крис се промениха коренно. Вече нямаше приятелски шеги и закачки. А когато се опитах да поговоря с него за случилото се, за да се изясним, той ми заяви, че ме е целунал само защото съм му казала да го направи и ме увери, че няма проблем. Въпреки, че беше повече от очевидно, че не е така.

Зейн и Пери си тръгнаха на другия ден. Нещата бяха леко странни, след като Зейн ме завари да се целувам с Крис, минути след като му казах, че не мога да забравя неговия най-добър приятел. Не пожелах да говоря с него по темата, а и те трябваше да си тръгват и нямаше кога да го направя. Той ме накара да обещая, че ще започна отново да влизам в Туитър, за да си пишем, и ми обеща, че ще ми се обажда от време на време.

Беше краят на Август. Вече закривахме сезона в магазина и зареждахме с нови есенни колекции. След поредния изморителен работен ден, в който с Крис отново само си хвърляхме по няколко неловки погледа, се прибрах вкъщи капнала от умора. Взех си душ и се мушнах в леглото си и, за да предотвратя нашествието на разни мисли, взех лаптопа и реших за първи път от доста време да вляза в Туитър за малко.

Още при вписването си, по стар навик първо погледнах световните трендове.

Първите бяха:

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now