Глава 3

410 9 4
                                    

Нямах търпение с Пийт да живеем заедно! Това беше голяма крачка, знаех това, но вътре в себе си знаех, че съм готова за това!

-Къде ще живеем?-попитах все още в еуфория.

-В апартамента ми. Малък е, две стаи, кухнята и хола са заедно, баня и килер. Знам, че си свикнала да си в голяма къща, но засега ще се наложи да живеем там. След време и къща ще ти купя.

-Пийт... Не е необходимо, а и няма значение къде ще живея, щом ще съм до теб! Това за мен е най-важното! Обичам те!

-И аз те обичам! - усмихна се и ме дари с нежна целувка.

В следващия момент се появи чичо Найл, следван от баща ми.

-Какво правите тук деца?- попита чичо, а аз реших, че сега е подходящ момент да кажа на баща ми. Няма смисъл да увъртам.

-Току-що Пийт ми предложи да живея при него и аз приех! - казах все още развълнувана и с широка усмивка.

-Радвам се за теб, мила! Момче, знаеш, че ако я нараниш много ще съжаляваш, нали?- баща ми не се забави и веднага започна да го сплашва... Отново!

-Разбирам сър! За нищо на света не бих си го позволил! Обичам дъщеря Ви повече от всичко на този свят! Тя е всичко за мен! - Обожавах го!

Татко така и не му даде съгласието си да му говори на 'ти' и в повечето случаи е леко дръпнат към него, но Пийт така и не прояви неуважение. Винаги му говори на 'Вие', търси общи теми с баща ми и иска позволението му, за да ме заведе някъде, въпреки че сме заедно от толкова време.

Баща ми не каза нищо повече, но знам, че е доволен от начина, по който моя любим му отговори.

Върнахме се при останалите, забавлявахме се, и когато стана 1:30 решихме да се прибираме. Пийт предложи за тази вечер да останем в новия ни апартамент, а на сутринта да се оправим и да ме закара до нас, за да си оправя багажа.

Здравейте,
Изключително много съжалявам, че не съм казвала нишо от толкова много време, но сега ходя и на работа, а училището още не е свършило и ми идва малко в повече. Когато остане само работата ще имам повече време и ще гледам да качвам много по-често.
Предложението ми за някой, който има желание да ми помага, да обсъждаме идеи и т.н. все още важи.
А сега към въпроса, който имам към вас... В следващата глава обмислям да е нещо като смут, но в самата книга не се писали подобни нещо за сега, затова - какво мислите Вие! Обичам ви!

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now