Минаха още няколко дни и строежът напредваше. Стените бяха поставени и утре щяха да започнат с покрива. Докато къщата се издигаше, малко по малко и в сърцата на няколко от доброволците се изграждаха чувства, които вече не можеха да се отрекат, скрият или пропъдят.
Беше малко след 19 часа. Някои от доброволците бяха приключили с вечерята по-бързо от другите и решиха, че се нуждаят от разтоварване.
- Хайде, Лили! Пак си последна..- измрънка Ким пред затворената врата на стаята на Лили.- Момчетата ни чакат!
- Да чакат, нали за това са момчета!- засмя се тя и закопча горнището на банския си. Тя се приготвяше за къпане в езерото, заедно с Нейт, Пийт и Кими.- Готово!- възкликна Лили, отваряйки вратата и заварвайки там най-добрата си приятелка по банския да я чака.
- Красива си!- каза й Ким и предизвика усмивката й. Можеше да види доброто настроение на приятелката си, изписано на лицето й.
- Ти също! Ще заплениш Пийт.. ако има накъде повече!
- Стига..
- Какво става с вас двамата?- попита я Лили, възползвайки се, че от доста време насам, двете остават насаме, необезпокоявани от когото и да е.
- Определено доста си допаднахме, но.. и двамата сме наясно, че сме тук само за две седмици.. Половината вече дори почти минаха..
- И какво от това? Не трябва ли това дори да ви накара да се насладите на компанията си, докато можете, а не да отлагате? А и той също е от Лондон- ако нещата се задълбочат винаги ще може да се срещате.
- Не искам да мисля за това сега!- изплези й се Ким.- Така и така закъсняваме.. и аз имам въпрос! Какво става между теб и Натаниъл?- попита тя Лили.
- В смисъл?- реагира учудено Лили. Тя беше решила да се остави по течението.. Беше решила да не мисли толкова, да бъде по-импулсивна, пък каквото ще да става!
- Държите се доста... как да кажа.. С две думи, повечето хора тук си мислят, че сте двойка. Аз се опитвам да им обясня, че сте просто добри приятели, но...- Ким спря, когато забеляза изчервеното лице на най-добрата си приятелка. - Освен ако... вие заедно ли сте?
- Не говори глупости!
- Тогава какво става?- попита интригуващо Ким, разучавайки лицето на Лили.- Чакай... Ти.. да не би да харесваш Нейт?- Ким се зарадва, въпреки че Лили можеше и да й каже „Не", тя виждаше промяната в нея и чак сега я беше осъзнала. Покрай Пийт Ким напълно забрави за плана „Нейтли".
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...