... Изтичахме в хотела и когато влязохме, всички ни гледаха, защото бяхме вир вода. Лиам поздрави рецепциониста и влязохме в асансьора. Аз се огледах, защото до сега никога не съм влизала в хотел, особено в най-хубавия хотел в града ми... Слязохме на 11ти етаж и се запътихме към апартамента му. Когато отвори вратата:
- Уаау!- ахнах аз- Много..е...красиво...!- казах едвам. Беше огромен, луксозен апартамент, но какво ли друго да очаквам.
- На мен ми харесва не толкова заради удобствата, колкото заради гледката.- каза той и ме хвана за ръка, повеждайки ме пред огромния прозорец. Той дръпна завесите и пред мен се откри една от най-красивите гледки. Да, не беше Лондон, а моето малко градче, но въпреки това беше също толкова красиво.. Виждаше се почти целия град...
- Невероятно е!- казах пленена аз.
- ТИ си невероятна!- каза той и ме целуна леко. Като сложи ръката си на гърба ми, той се сети колко подгизнали са дрехите ни... и изтича до банята да вземе хавлии.
Когато се върна беше с една голяма кърпа на главата, а с другата дойде до мен и ме уви цялата. Съблякохме горниците си и започнахме да се сушим.
- Ела, ще ти дам мои дрехи, за да се преоблечеш. Трябва да свалим влажните дрехи, иначе утре ще сме болни!- каза той и ме поведе към съседната стая.
Това явно беше спалнята му. Отвори гардероба си и изкара две тениски- едната, от които малко по-голяма, два анцуга и една горница. Той взе по-тясната тениска и единия анцуг и остави другите дрехи за мен.
- Ето, облечи тези и ела, ще направя чай.- аз кимнах, а той излезе, за да се преоблека.
Облякох се за секунди и се погледнах в огледалото.. Приличах на рапърка, само шапката и микрофона ми липсваха. Харесваше ми миризмата на дрехите му..по тениската дори се усещаше парфюма му... аххх..... Взех мокрите ми дрехи от пода и когато излязох от спалнята му... останах без думи........... Защо ли? Защото той беше само по анцуг и тъкмо щеше да си облича блузата............. Тялото му е по-красиво, отколкото на снимките......... И тези перфектно изваяни мускули.... Ахх!! Почувствах се неловко и 100% се бях изчервила, но пред такава гледка...как няма! Прехапах устни и го гледах за няколко секунди, преди той да забележи, че вече съм в стаята. Когато го направи, аз тъкмо отмествах погледа си, въпреки че не исках...
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...