Част 10

674 54 0
                                    

След мача се прибрахме да се преоблечем и родителите ни излязоха заедно, а аз и Нейт отидохме на дискотека, по случай победата. Взехме и Ким преди това и се отправихме към клуба, където половината даскало щеше да е вече там, за да празнува. В колата беше още неловко между нас тримата и по-точно между мен и тях двамата, но тази вечер щях да оправя това!

Вътре вече беше пълно. Някои от момчетата от отбора дори не се бяха прибирали до вкъщи и видях как бяха натрупали саковете си до едното сепаре, на което се бяха разположили.

- Онази маса е свободна.- посочи ми Ким и ние се отправихме натам, като Нейт се насочи към момчетата. Не забелязах Джеймс, явно още не беше дошъл.

- Ким.. извинявай наистина!- казах й аз.. след като си взехме за пиене и се настанихме на масата ни.

- Няма проблеми.. Разбирам те от части, но за тези 3 дни можеше поне веднъж да се обадиш. Не е като да не сме от едно училище или нещо такова..

- Знам....- казах й леко унило.- Наистина въобще не се замислях през тези няколко дни, но сега...

- Всичко е наред.- усмихна ми се тя.- Мисля, че с Нейт ще ти е малко по-трудно обаче.

- Мда...- отвърнах и отпих от коктейла си. Усетих, че има алкохол в него, но не казах нищо. Той без това почти не се усещаше.

- Не знам дали разбра, но утре сме на рожден ден на Бен. Докато ти беше при Нейт след като излезе от съблекалнята, чичо Хари спомена, че чичо Луи и леля Ел ни канят.. Ще се съберем семейно у тях.- информира ме тя. Обичах семейните вечери, когато и петте ни семейства се съберат и всички сме заедно. Това бяха едни от най-любимите ми моменти от живота ми!

- Супер!- възкликнах и Ким ме прекъсна:

- Джеймс дойде.

Обърнах се и видях, че е при отбора и вече пиеше от бирата си. Аз се обърнах отново към Ким и й се усмихнах плахо.

- Как са нещата при вас? Явно вървят доста добре, щом три дни не се откъснахте един от друг..

- Да... не върви точно както си го представях, ноо... сега не е мястото и времето да обсъждаме това.

Обърнах главата си отново към сепарето, където се бяха настанили футболистите и мажоретките и видях как една от тях говори нещо на Джеймс. Това леко ме подразни, но в този момент видях Нейт, който отиде до тях и сякаш започна да си говори нещо с тях. Дали в еъзможно двамата да се сдобрят някога?

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now