На сутринта се събудих от чукане на вратата. Първо помислих, че може да е Пол и се стреснах, но после видях, че Лиам го няма, така че явно вече са в радиото. Облякох набързо една фланелка на Лиам, която беше на леглото и отидох да видя кой е.
- Джули, какво правиш тук?- попитах учудено аз.
- Хмм, хммм... по-важното е какво правиш в стаята на Лиам, но няма нужда да ми отговаряш. Това, с което си облечена, казва всичко.- двете се засмяхме, а тя влезе и ме прегърна силно.
- Колко е часът и как разбра, че съм тук?
- 8 часът е. Събудих се, когато Найл се оправяше за интервюто и когато излязох да се прибирам в моята стаята, засякох Лиам, който затваряше тихо вратата на стаята. По погледа му, който между другото сияеше, разбрах, че си вътре. А и го питах какъв е шанса да те намеря в неговата стая, пред това да те намеря в твоята и той каза голям.- аз се засмях и влязох в банята да се измия, като Джули ме последва.- Момчетата ни оставиха кола и шофьор, който да ни разведе из Лондон, докато те са на интервюто, а в 15ч. са уредили билети да се прибираме.
Няколко часа разглеждахме градът и въпреки, че разгледахме повечето главни забележителности, имах чувството, че дори да отделя месеци в обиколки, пак нямаше да видя всичко, което градът предоставяше на туристите. ОФИЦИАЛНО съм влюбена до живот в Лондон!
След това момчетата се присъединиха към нас и отидохме в едно заведение за бързо хранене, за да хапнем. Зейн седеше от другата ми страна и доста си говорихме. Сподели ми някои неща за семейството му, без дори да го питам, но и аз не останах длъжна.
- Извинявай, по принцип не споделям толкова много, освен ако не си някой от тези 4мата тук, но някак си ме предразполагаш да ти споделям.- каза той.
- И аз по принцип не споделям на човек, с когото съм се запознала вчера.- усмихнах му се, а той ми даде малка прегръдка. Лиам ме държeше за ръка и когато го пуснах, за да прегърна Зейн, той се зарадва, че сме се сприятелили с него.
- Е, Хейли, Джули.. Харесаха ли ви стаите на Лиам и Найл?- попита Луи ехидно, ние се изчервихме, а останалите момчета се засмяха
- А на Ел хареса ли и твоята?- затапих го аз.
- О, да! Обожава я!- отвърна бързо той и повдигна вежда, което ни накара да се засмеем още повече.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...