След като всички подредиха вещите по стаите си, отидоха да се запознаят с възрастната двойка, чийто дом ще построят.
- Колко мили хора!- възкликна Ким, вървейки до Лили, която беше леко отнесена. Срещата с хората й беше повлияла доста и особено тяхната история. Рут и Кайл Гернейл са двама възрастни човека, които имат 53-годишен съвместен живот. Запознали се още в гимназията и от тогава са неразделни. Кайл сподели на децата, че в мига, в който е видял Рут, е знаел, че това е неговата жена, а Рут все още гледаше към Кайл с толкова любов! Нищо през годините не е успяло да ги раздели! Лили беше разсеяна, защото искаше, повече от всичко на света, такава любов, и в момента мислеше само за това.. Искаше тази магия, това извисяване, което любовта дава на хората. Искаше да срещне човек, с когото да се чувства сигурна, обичана и на когото да има пълно доверие.. също както майка й- Хейли, си има баща й-Лиам и както г-жа Гернейл си имаше г-н Гернейл.
Лили на няколко пъти се почувства странно, когато, докато възрастната, достойна за уважение, двойка им разказваше за тяхната неугасваща любов, Лили не спираше да мисли само за един човек... Всеки път, когато Натаниъл изплуваше в съзнанието й, тя поглеждаше към него, виждаше колко съсредоточен в историята е, отърсваше глава, за да се отърве от тези непознати до сега мисли, и отново се насочваше към разказите на старите хора.
- Лили! Къде се отнесе?- Ким опита отново да привлече вниманието на своята приятелка, докато вървяха към масите пред бунгалата, където всички трябваше да се съберат, за да разберат какво ще правят докрая на деня. Вече беше 16;30ч. Имаше час и половина до вечерята.
- Ъъ, никъде.- отвърна Лили.
Ким седна до Натаниъл, който вече седеше до Мейси и си говореше с нея, а Лили се настани в края на пейката, от другата страна на Ким.
- Е, какво ви се прави?- попита всички Саманта.
- Който иска, може да дойде да пояздим коне, а другите сте свободни да огледате наоколо. Има време до вечерята.- съобщи брат й Пийт, появявайки се от нищото.
- Само не забравяйте- не закъснявайте и не се отдалечавайте прекалено!- допълни Сам и повечето се насочиха към конюшнята.
Лили остана сама, все още седейки замислена, докато другите вече се отдалечаваха.
- Добре ли си?- познат глас я откъсна от мислите й. Тя обърна глава надясно и видя, че Нейт също все още не е тръгнал с останалите, въпреки че тя помисли, че го е направил.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...