Облякох се и отидох при тях в кухнята. Найл и Джули седяха на дивана и си говориха нещо, гледайки се влюбено и държейки се за ръце, а Лиам ме чакаше до барплота.
- Как влязохте?- попитах го аз, когато бях вече почти до него.
- Снощи като те изпратих, се заприказвах с портиера, чиято внучка е фенка на групата и тъкмо му давах автограф на един лист, когато се засякохме с баща ти.
- С .. баща ми?- сега си спомних, че тъкмо като се прибрах, той тръгваше в командировка..- Но как си познал, че е той?
- Очите ви са напълно еднакви...-каза той.-.. а и той каза на Ед (портиера): „наглеждай Хейли, докато ме няма"- усмихна се Лиам.
- Само едно нещо не разбирам- как си го убедил да ви пусне?- попитах аз, с объркан поглед.
- Представих му се и явно вече беше чувал добри неща за мен, така че нямаше нужда от много убеждения.- каза той и ме целуна по бузата, поставяйки ръцете си на кръста ми- Дори ни позволи да се съберем тази вечер четиримата, преди с Найл да заминем утре сутрин.- аз го гледах изненадано.- Ако не ми вярваш, обади му се и го питай.- каза ехидно Лиам.
- Н-не.. не, вярвам ти.- опитах се да звуча убедително. Не знаех, че баща ми е толкова „щедър". Това определено не беше моят баща, но явно вече ми има по-голямо доверие. Усмихнах се, когато стигнах до това заключение.
- Е, какво ще правим днес?- попита Джули, като се обърна към нас.
- Нека първо да опитаме от палачинките им..- предложих аз, а Лиам и Найл кимнаха. С Джули вкусихме едновременно от палачинките и двете се спогледахме с поглед, който означаваше, че са всичко друго, но не и вкусни, но знаехме, че няма как да им го кажем, все пак толкова се бяха постарали..
- Ммммм!- казахме и двете, а нашите супер звезди се засмяха, седейки до нас.
- Казах ти, че няма да им харесат и ще се опитат да се престорят.- засмя се Найл на Лиам и после се обърна към нас.- Кажете си го- не струваме като готвачи!
- Да...- признах аз, а Джули се засмя леко.-.. но пък за сметка на това сте уникални певци.- приятелката ми се съгласи, а те двамата се усмихнаха широко.
- И все пак оценяваме жеста.- каза Джули и целуна Найл, а аз протегнах ръката си и хванах тази на Лиам, като я стиснах нежно.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...