Глава 19

850 55 2
                                    

Лили така и не успя да заспи, въпреки множеството опити и въпреки хапчето, което беше взела... То се предполагаше, че трябва да й помогне да заспи по-лесно, но не! Вече беше около 7 часът. Тя реши да се оправи и да излезе навън, да изчака другите да се събудят за закуска. Слънцето тъкмо беше изгряло, а по не много високата трева наоколо имаше роса. Изгледът, който се откриваше в далечината, накара Лили да забрави за миг всичко. Първите лъчи на слънцето се промъкваха между дърветата и се опитваха да се доберат до езерото, което пък се подготвяше за обичайната доза дневни слънчеви бани.

- Добро утро!- каза някой и Лили се обърна към бунгалата, за да види кой е.

- Добро утро, Уил!- поздрави го тя.

- Май някой е доста раннобуден..- предположи той. Лили не искаше да му обяснява, че не е спала и просто изрече:

- Да.

- Искаш ли да помогнеш със закуската? Току-що събудих Пийт и Сам и предполагам, че ще им отнеме време, докато се оправят и дойдат да ми помогнат.- обясни той весело.

- Разбира се!- съгласи се веднага тя.

Двамата отидоха до възрастното семейство, в чиято каравана бяха сложили огромен хладилник, препълнен с продуктите, осигурени от организацията за изхранването на доброволците. След това се върнаха на масите и започнаха да мажат филийки и да правят сандвичи.

- Вие двамата сте безобразно раннобудни!- констатира Сам, появявайки се заедно с брат й.

- Е, все някой трябва да направи закуска, за да имаме после сили за първия ден на строежа.- отговори й Уил шеговито.

- Вие тримата познавате ли се?- попита Лили учудено, забелязвайки колко свободно се държат Уил, Сам и Пийт, точна като нея, Нейт и Ким.

- Да, най-добри приятели сме от малки.- отговори Пийт, започвайки и той да маже филийки.

- Няма отърване от тези двамата!- „оплака" се Уил и намигна на Лили.

До 8 часа почти всички вече се бяха събрали. Липсваха само две момичета от второто бунгало плюс Мейси и Натаниъл.

Ким, Лили, Пийт и Уил си говореха, вече седнали на местата си и чакайки всички да се съберат.

- Дано да успеем да ви помогнем. Все пак сме момичета и не разбираме много от строене на къщи..- каза Ким на момчетата, седящи срещу нея и Лили.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now