I wanna be forever young

985 64 8
                                    

След като ядохме спагети в пълна тишина, сега отсервирах чиниите.

- Е, как върви с кариерата ти, Лиам?- попита татко.

- Добре, сър. Скоро ще издадем втория ни албум.

- Ау! Страхотно.- каза той, престорен на ентусиазиран.- А няма ли да имате още някое турне? Ти си по турнетата.. - попита го баща ми леко заядливо.

- Татко!- възразих аз, докато се връщах към масата.

- Спокойно, просто се пошегувах..- оправда се той. Аз погледнах към Лиам и той погледна към мен, сякаш питайки ме дали да подхваща темата за съвместното ни съжителство, а аз кимнах плахо.

- Г-не, мога да ви отговоря на какъвто и да е въпрос за турнета и кариерата ми, но всъщност има конкретна тема, заради която дойдох да поговорим с Вас.- каза Лиам напълно спокойно. Една от причините, заради която го обичам- винаги успява да балансира и контролира емоциите си. За разлика от мен.

- Заинтригува ме..- каза татко и погледна последователно към мен и към Лиам. Седнах до Лиам и той веднага хвана ръката ми под масата, за да ми даде сили.

- Мисля, че е най-добре аз да започна.- казах на Лиам и се обърнах към татко, който седеше срещу нас и гледаше объркано.- Истината е, че.. както ти казах и като се прибрах, трябва да се отдалеча от Крис. Единственото, което измислих тогава, беше да кажа на г-жа Джоунс, че ми се налага да замина, за да може да ме освободи от работата ми в магазина. Но после с Лиам говорихме и... Днес правим една година, от както се запознахме..- казах аз, но веднага съжалих, че съм го споменала, защото по-късно 100% щеше да го използва срещу мен.- И подаръкът му за мен беше ... - поколебах се още малко аз, но след като поех дълбоко дъх, продължих:- Ключ за къщата, в която той ме помоли да живея с него.- изстрелях аз, стискайки, без да искам, силно ръката на Лиам и гледайки баща ми право в очите. Видях как физиономията му се промени на стотната, в която му казах последната част.

- Г-не, знам, ще кажете, че...- тръгна да го убеждава Лиам, но бе прекъснат:

- Знаеш, че ще кажа какво? Че дъщеря ми е прекалено малка за чак такова обвързване, и то с теб- поп звездата, при положение, че ти предстои да обикаляш света, докато дъщеря ми те чака в „къщата ви"? Че няма начин да я пусна да живее с теб в Лондон? Че е абсурдно само след една година да правите такава голяма крачка?- попита леко разгневено баща ми. Наведох глава надолу и затворих очи.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now