- Добрее, момчетата ще си дойдат след час-два. Каква изненада да им приготвим?- замислих се аз, седейки на дивана на най-добрата ми приятелка, която беше до мен.
- Ъм... Хейли..- каза Джули, но аз я игнорирах и продължих да мисля изненади.
- Искаш ли да им направим торта?
- Хейли..
- Мисля, че Найл ще бъде най-приятно изненадан, ако е торта.- засмях се аз
- Хейли!- почти изкрещя тя и аз чак тогава погледнах към нея.- Мисля, че изненадата за Найл няма да е торта.- каза Джули леко задъхана.- Сега.. искам да си спокойна, но.....мисля, че раждам, Хейли!!
- КАКВОО?!?!- подскочих веднага и обиколих два пъти дивана, нямах идея какво да правя, въпреки че милиони пъти сме преговаряли плана: взимам багажа, който сме приготвили за болницата, когато настъпи момента; взимам ключовете за колата и я откарвам по възможно най-бързия начин. Но сега бях спряла до дивана и не мърдах.
- Хейли! Помогни ми да стана... Нали не искаш да родя на този диван?- изсмя се леко тя. Виждах, че е притеснена, но и щастлива.- Трябва да се обадим на Найл!
- Госпожо Робъъъъъртс!- успях да извикам аз, молейки се майката на Джули, която си беше в стаята, да слезе по-бързо при нас.- Добре... така...- помогнах й да се изправи и вдишвах и издишвах дълбоко заедно с нея. Тогава майка й слезе:- Джули ражда! Отивайте към колата, аз ще взема багажа!- наредих им и те тръгнаха към колата, като майката на Джули я придържаше, а аз се затичах към втория етаж.
Точно когато слизах по стълбите, мъкнейки големия сак, набрах Найл:
- Йоо, MOFOOOOY!- отговори той, явно устата му беше пълна с храна.
- Определено не си готов да ставаш баща...- измърморих под носа си аз с лека усмивка и докато затварях входната врата и вървях към колата допълних:- Къде сте?
- След около час сме в Лондон.- съобщи русият ирландец, все още дъвчейки нещо.
- A, добре. Аз ти се обаждам да ти кажа просто да си знаеш, че.. жена ти ражда, но не бързайте.- пошегувах се аз, а той леко се задави и се чу някакъв звук, сякаш изплю това, което дъвчеше до преди секунда.
- Джули раждаа?! ЛУИ КАЖИ НА ПИЛОТА ДА НАТИСНЕ ГАЗТА НА САМОЛЕТА!!!- извика той, очевидно незнаейки какво говори, а аз започнах да се смея, качвайки се в колата и потегляйки.- Ъъъм, кажи й да изчака поне 30 минути, моля теее..
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...