„Рай"

1K 64 2
                                    

Подадох документите си и направих обиколка, заедно с още няколко кандидат-студенти от моята специалност. Докато разглеждах университета, силно се надявах да ме приемат отново.. Тогава притеснението ми беше прекъснато от телефонно обаждане от Пери, която поиска да се видим и да се помотаем заедно. Всъщност с нея още не сме имали възможността да се опознаем напълно и не я познавам толкова добре, колкото Ел, затова веднага се съгласих, а и без това Лиам ми се обади и каза, че с момчетата ще имат повече работа в студиото, отколкото е предполагал, така че няма да се прибере до вечерта. След близо 2 часа в университета и след като се запознах с някои доста добронамерени хора, най-после се запътих към големия търговски център. Хванах такси, защото нямах идея как да стигна до там сама, а с Пери се разбрахме да се чакаме там- щяхме да пием кафе и да пообиколим магазините.

- Здравееей!- посрещна ме радостно тя, а няколко папараци ни снимаха и аз се смутих.- Не им обръщай внимание, след малко ще им избягаме.- каза дяволито тя, прегръщайки ме.

Отидохме в едно кафене, което явно Пери често посещаваше, защото още като я видяха, че влиза, служители на кафенето веднага попречиха на папараците да ни последват и се отправихме към една маса по-встрани, където нямаше как да ни снимат. След като поръчкахме с Пери започнахме да си говорим.

- Как е Зейн? Нямам търпение да го видя..

- Всъщност и той много искаше да дойде с мен, за да те види, но знаеш.. имат работа в студиото. Иначе е добре, вълнува се за втория албум, също както и Лиам, предполагам.- каза тя, а аз кимнах.- Е, как е да живееш със звезда от One Direction?

- Точно ти ли ме питаш?- засмяхме се.- Невероятно е, като сбъдната мечта...

- Искрено се радвам за вас!- усмихна се сърдечно тя.

Говорихме си за момчетата, за университета, споделих й, че се притеснявам за документите, но тя ме увери, че ще ме приемат. Говорихме си с часове, а дори не усетих кога минаха. Пери беше невероятна. Наистина не разбирам защо хората не я харесват.. Прекрасен човек! И толкова много прилича на Зейн... Докато говорихме, забелязах, че дори по някои маниери прилича на него. Ужасно сладко е.

- Когато си с един човек прекалено дълго време, придобиваш неговите навици.- оправда се тя, когато й споделих наблюденията си.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now