Това се казва вечеря!

1K 64 7
                                    

- Лиам!- казах строго аз, опитвайки се да готвя, докато Лиам ме беше обвил с ръцете си и просто седеше зад мен, прегръщайки ме.- Имаме два часа, докато дойдат, а още не сме свършили нищо.

- Как? Нали пазарихме?

- Да, но освен ако не искаш да им сервираме сурова патица, трябва да ми помогнеш да сготвим.

- Скъпа, радвай се, че поне патицата не мърда.- каза той и се засмя, но на мен не ми беше смешно. Притеснявах се. Момчетата, плюс Ел и Пери, щяха да дойдат за първи път на гости в нашата къща. Завъртях очи и Лиам усети, че не ми е до шеги.- Извинявай, но.. си много секси, докато готвиш.- сподели той, а устните ми се извиха в кратка, самодоволна усмивка.- Кажете ми какво да направя за Вас, кралице моя?

- Като за начало направи соса, а като сложа патицата във фурната, ще сложим масата.- инструктирах го аз, докато пълних патицата с разни неща.

Истината е, че наистина много се притеснявах за вечерята, а и вече минаха два дни и все още нямам писмо от университета и не знам какво става...

*след час и половина*

- Видя ли? Нямаше за какво да се притесняваш. Готови сме, а има още половин час до 19ч..

- Ще отида да се облека.- усмихнах му се аз и го целунах по бузата. И докато започнах да се качвам по стълбите, на вратата се звънна.

- Аз ще отворя, не се безпокой!- каза ми Лиам и аз побързах да се преоблека.

- Ето я и домакинята! Имате си прекрасен дом.- каза Найл, като дойде да ме прегърне, след като слязох при тях в хола.

- Благодаря ти, Найл!- отвърнах му мило аз, а той ми подаде бутилка качествено вино.

- Найл винаги подранява.- каза Лиам.- Благодаря за подаръка, приятел!- потупа го по рамото Лиам, а аз кимнах.

Говорихме си и пуснахме малко музика, докато чакаме и другите да се появят.

След това още едно позвъняване на вратата. Този път с Лиам отворихме заедно:

- Здравейтее!- каза весело Луи, като до него беше Ел, а зад тях- Зейн и Пери.

- Заповядайте!- каза им Лиам и започнахме да се поздравяваме с всеки един по отделно. Ел и Луи ни подариха прекрасна стъклена ваза, след това Зери ни подариха красиво цвете в саксия:

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now