Изпращането на Найл

1.3K 82 2
                                    

... След около 3-4 минути се върнаха при нас.

- Да не би сега да ги произвеждахте тези чинии?- пошегува се Лиам, а те не казаха нищо.. и се направиха, че не го чуват.- Май някой се е целувал до сега..-продължи с шегите Лиам.- Е, освен ние с Хейли, де!- Аз се засмях шумно, а Найл и Джули само леко се подсмихваха.

- Поне не забравиха да донесат чиниите...- казах аз.

- Дори носим чаши и нещо за пиене...- каза Джули, докато оставяха нещата на масата. Те се настаниха до нас на дивана и всички започнахме да ядем, докато гледахме филма. След като се наядохме, реших отново да оставим влюбените насаме.

- Лиам, хайде, да раздигнем масата!- той веднага се съгласи и взехме съдовете. След няколко минути надникнахме от кухнята към дивана............. Бяха тооолкова сладки! Найл й говореше нещо, а Джули се усмихваше срамежливо. Той я целуна по бузата, а след това леко се измести към устните й. Толкова много се радвах, че и мечтата на най-добрата ми приятелка се сбъдва... След още няколко минути отидохме при тях, а те вече дори не се опитваха да се скрият.. Изглеждаха толкова влюбени и щастливи, а се познаваха от няколко часа.. Странно нещо е любовта!

- Е, Найл.. какво ще кажеш за приятелката ми?- попитах го аз гордо.

- Невероятна е... Да дойда тук, беше най-хубавото ми решение, защото се срещнах с нея..

- По-скоро ние те срещнахме с нея!- поправи го Лиам.

- Да, да... И съм ви много благодарен за това!- каза ирландецът и придърпа Джули към себе си, прегръщайки я още по-силно и целувайки я леко по бузата..

Вечерта мина бързо.. До 03:40ч. си говорихме и се смяхме, дори Найл свиреше на китарата си. Към 4ч. той и Джули вече бяха заспали на дивана, докато Лиам ми разказваше разни неща. Завихме ги с одеало, бяха прекрасни, докато спяха гушнати...Оставихме ги да си починат поне малко, защото Найл трябваше да заминава в 11ч...

- На теб спи ли ти се?- попита тихо Лиам. Очите ми наистина започваха да натежават..

- Малко...- отговорих.

- Ела.- той ме хвана за ръка и ме поведе към неговата стая.- Настани се удобно.- Той отиде до гардероба и изкара друга възглавница, чаршаф и калъфка и ги постла на земята до леглото.

- Не!- казах аз и ги махнах от там.- Не се излагай, това си е твоето легло!- взех възглавницата от земята и я сложих до тази на леглото.. Той се усмихна и ме целуна нежно. Аз легнах с дрехите.. нямаше какво да съблека, защото бях с потник и къси гащи.. Той, от друга страна, беше с три-четвърти шорти и тениска.. знаеше, че ще умре от жега. Стоеше прав до леглото и видях, че се поколеба кое да свали и дали изобщо да сваля нещо, за да не ми стане неудобно.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now