Докато пътуваха към мястото, на което щяха да прекарат следващите си 2 седмици, на фона на радиото, Лили от време на време хвърляше по някой друг поглед на стария си най-добър приятел. Тя забеляза, че той се е подстригал и сега изглежда още по-зрял и по-красив от преди. Определено му отиваше и тя харесваше новата му прическа. Натаниъл усети погледа й и когато започна да се обръща в нейната посока, тя отново насочи вниманието си към гледката през прозореца.
Природата в Ирландия беше неописуемо красива! Зейн Малик разказваше на децата, когато преди почти 20 години Найл развел него и момчетата из цяла Ирландия. Така всъшност те успели да научат почти всичко за русия ирландец и го опознали добре още тогава.
Нейт, Ким и Лили слушаха с интерес и се любуваха на пейзажа около тях, защото въпреки че са пътували десетки пъти със своите родители из много държави, в Ирландия бяха идвали най-малко. Естествено, Нейт беше идвал на гости на баба си и дядо си, но само няколко пъти. Затова сега те слушаха с интерес историите и преживяванията на своите бащи и чичовци.
След около час те влязоха в едно градче, което преди това бяха видели от далече. Наистина не беше много голямо! Бързо подминаха центъра, който все още не беше много оживен и се отправиха към една черна пътека, преди която все пак имаше табела, на която беше логото и мотото- „Построи къща, построи дом", на кампанията. Личеше си, че е нова- явно организаторите я бяха сложили, за да успеят доброволците да се доберат до посоченото място. Вече беше 11:53ч., когато най-после се избавиха от гъстите дървета около не много широката черна пътека и стигнаха края й. Всички насочиха вниманието си напред- ясно се виждаше празното място, върху което само чакаше да се построи новата къща. Основата беше положена, а доброволците трябваше да започнат да я издигат. Малко по-отзад се виждаха постройките за животни, имаше и малка конюшня, както и заградено място, където да пускат конете. Първото нещо, което Лили забеляза беше караваната, за която Ким й разказа, че в нея живеят хората, от както са загубили къщата си. Тогава в нея чувството да помогне за новия им дом се засили и тя си обеща, че ще даде всичко от себе си, за да го направи!
Наоколо всичко беше високи дървета, образуващи красива горичка, която сякаш очертаваше границите на това малко и симпатично ранчо. Вдясно от мястото, където щеше да построят къщата, на около 500 метра, имаше четири бунгала, на 2 метра едно до друго, в които доброволците щяха да бъдат настанени.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...