С Джули

1K 70 0
                                    

Прекарахме остатъка от този петък заедно, разхождайки се из града. Говорихме си за толкова много неща. Имах чувството, че дори след 5 години прекарване на всеки един ден заедно, пак ще имаме какво ново да си кажем.

След като Лиам ме изпрати, се прибрах и легнах на леглото си, обзета от мислите, които до преди няколко часа, бяха в главата на гаджето ми. След един час размисли, реших да звънна на Джули.

- Какво има, Хейлс?- попита ме тя.

- Найл или Лиам споменавал ли ти е за един концерт?- попитах плахо аз, защото не знаех дали е информирана и ако не беше, щях да избегна темата и да оставя Найл да й съобщи.

- Да, Найл ми каза днес..... Как си?

- Първоначално мислех, че съм добре, но.... сега като останах насаме с мислите си.... Не знам....-казах едвам аз.

- След 15 минути съм при теб!- каза тя и затвори. Познаваше ме прекалено добре и знаеше, че имам нужда от нея.

Когато дойде, в началото просто седяхме проснати на леглото ми и не знаехме какво да кажем.

- Ти как се справяш с разстоянието, което те дели от Найл?- попитах тъжно приятелката си.

- При нас е по-различно.. Вие с Лиам сте заедно всеки ден, докато нашата връзка с Найл се крепи само на телекомуникациите. Ние с него бяхме само 1 ден заедно, всичко друго е разговори.. и ще се виждаме на месеца 1-2 пъти, докато вие откакто се запознахте с Лиам се виждате всеки ден и сега, когато замине за една седмица, той ще се върне и отново ще сте си заедно.- тя го каза така, че да не забележа болката й за частта, свързана с нейната връзка с Найл, но аз я долових..

- Извинявай, знам, че на теб ти е много по-трудно... Дори не знам защо се притеснявам, след като ти ще си до мен, но просто ме е страх. Какво ще правя, ако не се върне?

- Ако не се върне- той губи.- каза тя, а аз извъртях очи.- Да, знам, звучи банално, но, замисли се- ти си тази, на която се доверява и ти си тази, в която е влюбен. Колко голям глупак трябва да е, за да те зареже? Мислиш ли, че просто ей, така ще захвърли всичко, което градите вече от месец, и ще падне в обятията на друга.. И двете знаем, че не е такъв човек!

- Да, знам! Не се притеснявам за това. Най-голямата ми конкуренция е неговата кариера. Напълно наясно съм, че тя е много по-важна и аз никога няма да го накарам да избира между мен и нея, напротив- дори да избере мен, аз ... няма да му позволя да загърби всичко, което е постигнал!!

- Не мисли за това, просто се наследете утре един на друг и след седмица пак ще бъдете заедно!- посъветва ме тя.

И въпреки това с Джули се замислихме над думите ми. И двете бяхме влюбени в изгряващи звезди и за разлика от преди- сега и те бяха влюбени в нас. Тя остана да спи в нас и дълго разговаряхме на тази тема.. Заспахме чак към 03:00ч, но ако знаехме какво ни очаква на другия ден, може би щяхме да заспим по-рано...

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now