Дъждовна среща

1.4K 81 0
                                    

В голямото междучасие, когато Джули ни видя с Лиам, започна да подскача, поздрави ни и ни прегърна..

- Страхотна двойка сте!- каза приятелката ми.

- Не, тя е страхотната!- поправи я Лиам и посочи мен.

- Ъгххх...- извъртях очи аз в несъгласие, но след целувка по бузата ми мина бързо.

- Гладни ли сте?- попита той, а ние кимнахме в съгласие.- Хейлс, и ти ли? Уоу! Аз мислех, че ти никога не ядеш...

- Не и пред теб, не!- каза Джули и се засмяхме.

- Днес може би ще направя изключение.. Умирам от глад!- казах им аз. Лиам отиде да ни вземе сандвичи, а ние с Джули започнахме да си говорим по женски. След това хапнахме и се смяхме толкова много. Прекарах най-хубавата си петъчна сутрин в училище с моята най-добра приятелка Джули и моята сбъдната мечта Лиам.

След като свършиха часовете, той поиска да ме изпрати и се сбогувахме с Джули. Все още валеше и предложи да държи чадъра ми, докато вървяхме, а аз се долепих плътно до него, за да не се мокря.. Беше ме гушнал през рамо, а аз него през кръста. Най-перфектното изпращане до вкъщи. Мислех, че няма накъде по-перфектно, но...

- Хейлс, какво ще кажеш втората ни среща да е довечера, съгласна ли си?- попита той.

- Да, разбира се!- зарадвах се аз и го гушнах силно

- Само се надявам да спре да вали, защото ако се разхождаме из дъжда, може да се разболееш.- каза притеснено Лиам.

- Ей, не се безпокой! Дъждът няма да ме разтопи, но ти от друга страна... хмм, за теб не съм толкова сигурна.- погледнах го съмнително и той избухна в смях.

- Мм, да.. нищо не мога да гарантирам!- все още се смееше.- Ще те взема към 17ч.- каза той и ме целуна страстно..... Целувка в дъжда с момчето, в което стм лудо влюбена..аххх, кое момиче не мечтае за това?

- Вземи чадъра ми, ще подгизнеш!- предложих аз.

- Няма проблем.- той ми подаде чадъра, изчака ме да вляза вътре и тръгна.

Аз се прибрах и отново започнах да се вълнувам за предстоящата ни среща. Този път времето мина много по-бързо. Вече беше 16:33, когато започнах да се оправям. Навън беше спряло да вали, но сложих дънки, кецове, тениска и отгоре суичъра ми с качулка, за всеки случай. Този път вързах косата си, защото от влажния въздух бухваше и стърчеше навсякъде... Грабнах чантата ми и слязох пред блока да го чакам. Беше 16:58 и тъкмо започна отново да вали.

Извадих чадъра и го отворих, когато изведнъж някой ме гушна от отзад силно, обвивайки ръцете си около мен и поставяйки ги леко опрени на корема ми. Видях, че в едната си ръка държи роза. Обърнах се и го видях, беше със синя горница и въпреки, че беше с качулка, целият беше мокър... Усмихнах се, а той се засмя и разтърси глава, изпръсквайки ме.

- Вир вода сиии!- казах му аз, дръпнах го под чадъра и прокарах ръка през лицето му, по което се стичаха капчици. Той игнорира това, което му казах и ми подаде розата, гледайки ме с най-милия поглед на Земята!- Благодаря ти....толкова си сладък!- казах аз, усмихвайки се до уши..

- Само сладък ли?- нацупи се той, но след това се засмяхме.- Щях да ти купя много повече рози, но вече достатъчно закъснявах, а и видях, че започва да вали и не исках да ме чакаш сама в дъжда и...- докато се обясняваше, дори не го слушах.. аз просто го целунах по средата на изречението му.- Хмм..- каза той и ме целуна обратно.- Къде ще ходим?

- Кино?- предложих аз, а той веднага се съгласи.

Гледахме „Играта на играчките", разбира се... Когато избрах този филм, той се зарадва и се усмихна като малко дете, което всъщност беше. Вечерта беше невероятна..

- И въпреки, че вече почти напълно се отпуснах пред теб, все още се вълнувам, така както, когато се сблъскахме в коридора......- признах си аз.

- Но ти поне ме беше виждала милиони пъти преди това, макар и не на живо, какво да кажа аз за момента, в който те видях за първи път...? Тогава разбрах какво е чувството да ти спре дъха..- призна ми и той, докато се разхождахме из дъжда..

Изведнъж задуха силен вятър и изпуснах чадъра ми, който полетя нанякъде. Сега нямаше къде да се скрием и се намокрихме. Сложихме качулките ни, той ме хвана за ръка и предложи:

- Да отидем в хотела, в който съм отседнал, ще се изсушим и после ще те изпратя.

В хотела му??? ... Той дори не ме изчака да отговоря и тръгнахме да бягаме в дъжда. *следва продължение*


Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now