Имах само час до срещата ми с Джеймс, а нямах идея какво да облека. Не знаех къде ще ме заведе и това не ме улесняваше. Не спирах да се чудя дали ще ме заведе на романтична разходка, на ресторант или просто ще ме закара на някое красиво място, където да можем да говорим на спокойствие и да се опознаем. Нетърпеливостта ми също не ми помагаше да се приготвя за срещата.
- Мамо?
- Да, мила.- отговори тя, като веднага заряза работата си на лаптопа, и се обърна към мен. Толкова се радвах, че днес не е един от тези дни, в които до късно е в магазина с леля Джули.
- Ще ми помогнеш ли за.. нещо?- попитах я несигурно аз. За втори път излизах с момче, различно от Натаниъл, а като се има в предвид колко прецизно избирам момчетата, сега майка ми щеше да го направим на голям въпрос. Да, между другото първия път беше катастрофално.. От тогава се заклех пред себе си да не излизам с момче, което не познавам достатъчно добре. А Джеймс... си е Джеймс. Познавам го от няколко месеца, а и на партито малко или много се сближихме, така че не е като да не го познавам.
- Разбира се. С какво да ти помогна?- възкликна тя, а аз й направих знак да се качим в стаята ми. Там заварихме отрупаните ми с дрехи под и легло. Бях изкарала всичките си дрехи от гардероба, за да избера тоалета си, но все пак не успях.
- Имам среща.... Иии.. нямам идея какво да облека, защото не знам къде ще ме заведе.
- Имаш среща?- учуди се леко тя, а аз се сетих, че все пак не й разказах за партито...
- Да...
- С Натаниъл?- предположи тя.
- Какво?- засмях се.- Как така с Натаниъл? Не, мамо! Това е все едно да изляза с брат си на среща.- засмях се отново, но този път малко по-неловко.- Имам предвид среща-среща. Като истинска среща... а не просто размотаване с някого.
- О! Разбрах.. И кой е щастливецът?
- Един приятел на Натаниъл..- обясних.
- А Нейт какво мисли за това?
- Против е, разбира се. И се държи ужасно странно...
- Сигурно го е страх да не те загуби..
- Както и да е, сега да се върнем на тоалета ми!- предложих аз, като реших да сменя темата отново, защото исках да се фокусирам изцяло върху срещата .
- Добре.. значи не знаеш къде ще те заведе?
- Не.
- Тогава трябва да е нещо, което е подходящо за повечето места, на които може да отидете.- тя стана и отиде разгледа дрехите, които бях разпръснала. За няколко секунди грабна една бяла риза и след това вдигна от земята един черен панталон.- Ако съчетаеш черно и бяло винаги се получава нещо елегантно!- усмихна ми се тя и продължи:- Хубавото е, че елегантното е подходящо за първа среща, без значение къде ще отидете. Ще сложиш и едни токчета, защото ако те закара на ресторант, трябва да си още по-елегантна, ако не- мисля, че където и да отидете ще изглеждаш подходящо облечена.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...