*гледна точка на Натаниъл*
Как е възможно да спреш да мислиш за някого, когато той е най-близкия ти човек на този свят? Как можах да се влюбя в Лили.... тоест да започна да я харесвам като повече от приятелка. Не мисля, че съм влюбен в нея, но това не прави нещата по-малко сбъркани. В събота опитах да я изкарам от главата си и всичко вървеше добре, но тя ми се обади да излезем. Измислих оправдание и не се видяхме, а аз продължих да се разсейвам с някакви неща, за да не мисля за нея.
В неделя се събудих след гаден сън- сънувах как с Лили се караме отново, но този път беше още по-сериозно. Явно подсъзнанието ми се обажда. Няма да допусна, заради глупавите ми и безразсъдни чувства да я загубя!!
Знаех какво ще помогне- математика, толкова много се ядосвах, когато се опитвам да решавам задачи, че сигурно ще забравя поне за малко за нея, а и без това имам двойка за оправяне. Не, че съм от момчетата, които изобщо не учат, напротив! Налага ми се от време на време, защото иначе ще ме изхвърлят от училищния отбор по футбол. Просто тогава госпожата реши, че ще ни даде изненадващо контролно.
Някой чукна на вратата:
- Учааа, остави ме!- извиках аз, като се бях излегнал по корем на леглото ми, върху което бях отворил учебника си, тетрадки, таблици и т.н. Сигурно беше майка ми.. Вече два дни почти не бях излизал от стаята си и сигурно идва да ме разпитва какво ми има. Но въпреки, че я отпратих, тя все пак реши да влезе и да ме провери.- Майко, казах ти, че уч.....
- УОУ! Това е нещо, което не виждам често в неделите!
- Лили... какво правиш тук?- учудих се аз.
- О, извинявай.. Трябваше да се обадя първо ли? Мислех, че след като откакто проходих идвам тук почти всеки ден, няма да е проблем да намина и днес.- пошегува се тя, а аз просто се усмихнах, защото не ми беше много смешно. По-скоро ми беше странно. Не можех да свикна с новия начин, по който я възприемах. Друг път просто ще се пошегувам нещо с нея, а сега мислех само за това колко красива е... Беше вързала небрежно косата си, а аз до скоро не осъзнавах колко много харесвах това! Носеше къси панталонки и един жълт потник, който караше кожата й да изглежда още по-бледа.
- Вън е непоносима жега! Ким ми се обади и ни покани на басейна в къщата им. Обличай някакви шорти и да тръгваме!- почти ми заповяда тя.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...