Концертът

1.1K 73 0
                                    

Чувството да бъдеш точно там, където искаш, е неописуемо! И не говоря само за Лондон, а за прегръдките на Лиам.. Няколко минути не можехме да се нарадваме един на друг. Не се бяхме виждали от седмица, а сякаш бяха минали години... След като се върнахме отново към действителността, момчетата ни запознаха и с Хари. Всички бяха толкова задружни, подхвърляха си шеги и се смееха постоянно, така че бързо свикнахме с тяхното присъствие. Оставаше по-малко от час до началото на концерта, а ние все оше седяхме в гримьорната им, снимахме се или просто си говорихме. Аз и Джули, в обятията на нашите момчета и заобиколени от техните най-добри приятели и наши идоли... какво по-хубаво! Момчетата бяха много мили, всички ни задаваха въпроси, за да ни опознаят. Ние също не останахме длъжни и ги разпитахме някои неща, които винаги сме си мечтали да ги питаме. Но вече трябваше да се приготвят за концерта и техните стилисти ги извикаха.

- Изчакайте тук, докато се облечем.- каза Лиам и се усмихна.

- Освен ако не искате да ни гледате, докато се преобличаме.- пошегува се Хари, типично в негов стил.

- Оо, да! Обзалагам се, че искат!- добави Зейн и ни намигна, а Лиам цапна и двамата по врата, докато излизаха от стаята.

- Още не мога да повярвам, че до сега си говорихме с One Direction, сякаш ги познаваме от векове!- каза фенката в Джули.

- Приятелско напомняне, че все пак ходим с по един от тях, беше нормално рано или късно да се запознаем и с останалите.- казах й аз и се засмяхме.

- Всички са точно такива, каквито си ги представяхме!

- Като изключим може би Зейн..- отбелязах аз.

- Да.. и аз забелязах, че само той е малко по-различен от това, за което го мислят всички. Имам чувството, че флиртува с нас... и по-специално с теб. Но може и да греша, не знам!

- Изглежда ми някак неестествен.. но както и да е. След около 40 минути започват, искаш ли да се поразходим наоколо?- предложих й аз, а Джули веднага кимна с глава.

Обикаляхме по коридорите зад сцената. По едно време погледнахме към публиката, имаше толкова много момичета и беше адски шумно, а още дори момчетата не бяха излезли. Върнахме се в гримьорната и там заварихме Лу, която прибираше разни лакове за коса и сешоари.

- Здравейте, момичета! Вие трябва да сте приятелките на Найл и Лиам.- каза мило тя.- Аз съм.. е, предполагам знаете коя съм, щом сте освен всичко друго и техни фенки.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now