Съседи

930 59 0
                                    

Отворих очи и всичко от снощи премина набързо през главата ми като късометражен филм. Джули и Найл ще си имат бебе. Най-добрата ми приятелка и русокосият ирландец от 1D, която тя толкова много харесваше и също като мен, не подозираше, че някога ще го срещне и, че ще се влюбят....... Седях няколко минути и се замислих колко много се промениха животите ни, откакто Лиам се премести в нашето училище, след което се замислих и колко много ще се променят от сега нататък. Погледнах към Лиам, който още спеше, но беше обърнат към мен и просто го гледах. Осъзнах, че когато той и момчетата заминат на турне, сега няма да съм сама, Джули ще е с мен, а и аз с нея по време на цялата й бременност. Мислите ми бяха прекъснати от шум, идващ от тоалетната. Уанди. Станах и отидох при нея. Тя тъкмо се беше събудила. Измих лицето си и след това я изкарах от ваната и седнах на пода, за да си поиграя малко с нея.

- Гладна ли си, миличка?- попитах я аз, като погледнах, че си е изяла всичко, което снощи й сложих, след като изпратихме гостите, поразчистихме и се качихме да си лягаме, което беше около 1 часа след полунощ. Прегръщах мъничето, а то, играейки си, постоянно ме хапеше, със зъбките, които са започнали да му излизат. Взех я и се наведох да я сложа отново във ваната, за да сляза долу за храна.

- Добро утро, красавице!- каза Лиам, прегръщайки ме през кръста, докато се изправях

- Хейй, да не те събудихме?- попитах го аз, като се обърнах и го целунах по бузата.

- Немм...- каза той, усмихнат. Просто се взираше в очите ми и се усмихваше.

- Какво?

- Не знам... сънувах ли или Найл наистина ще става баща?- попита той и се позасмя.

- Нали! Като се събудих и аз се зачудих дали не съм сънувала, но... не. Най-добрите ни приятели ще стават родители.... А сякаш вчера им уредихме срещата, когато Найл дойде да те види в града ми.

- Наистина, сякаш вчера ги запознахме.... То и ние сякаш вчера се запознахме, а виж ни сега- имаме кученце!- каза сериозно Лиам, след което се засмяхме. Той ме целуна и отиде да види Уанди.

- Аз ще сляза да й донеса храна, след което трябва да закусим и да почистим.

- Добре, мила.- каза той, като вече си играеше с дребосъка и не мисля, че много ме слушаше.

След закуска, измихме десетките чинии и чаши и пуснахме прахосмукачка. Уверих се, че е безопасно да пуснем Уанди да се разхожда из къщата, докато не порасне достатъчно, за да я изкараме на двора и я разкарахме най-после от ваната. Първоначално ходеше и душеше навсякъде, за да се запознае с обстановката. Най-много и хареса в хола.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now