След като всички помогнахме на мама да раздигне масата, повечето се събрахме в хола, за да гледаме новините.
- Мила, по-добре отиди и застели стаите горе, а аз после ще оправя тук за млките.- каза ми майка.
- Да, така ще е по-добре. Без това долу са повечето им играчки, а и ДВД-то, на което може да им пусна детски. Но някой трябва да е с тях, не можем да ги оставим сами.- загрижих се аз.
- Може би Нейт ще е долу с тях, ти с Кими в твоята стая, Найл и леля ти Джули ще са на дивана в нашата спалня, а в другата спалня ще са Малик и Стайлс на дивана.
- Ще ни стигнат ли одеалата и възглавниците?
- Ще видим, хайде, качи се да оправиш.- каза ми тя и аз я послушах.
Качих се и взех от гардероба няколко чаршафа и калъфи, за да постеля леглата и диваните. Навън продължаваше да вали неспирно и вече започваха да се чуват силните гръмотевици. По едно време токът спря и единствената светлина, която влизаше в стаята, беше тази от светкавиците. Когато се приспособих към тъмнината, започнах да оправям леглото.
- Искаш ли помощ?- уплаших се, когато усетих две ръце да се увиват около кръста ми, докато слагах чаршаф на леглото във втората спалня. Обърнах се, за да срещна две сини очи, които дори и в тъмното можех лесно да различа.- Токът спря, вероятно заради бурята, и реших да видя как се справяш.- каза ми той, като ръцете му все още бяха на кръста ми.
- Уплаши ме.- казах аз, след което се отдръпнах.- Някой може да дойде и да ни види.
- Да...- каза разочаровано той.
- Хайде помогни ми да разпънем дивана.- усмихнах му се, удряйки го закачливо по рамото, за да го развеселя.
- Ето там не си оправил чаршафа както трябва.- казах му аз, отивайки при него и изпъвайки чаршафа. Когато се изправих и погледнах към Нейт, който беше на няколко сантиметра от мен, той просто седеше и ме гледаше.
- Какво?- попитах го аз, като усетих как се изчервявам.
- Нищо...- каза той, приближавайки се и преди да се усетя сля устните си с моите. Напълно забравих къде сме и обвих ръцете си около него, отвръщайки напълно на целувката му.
- Еййй!- чух някой да казва, седейки на вратата на стаята и веднага избутах Натаниъл, прекъсвайки целувката. Мамка му!- Трябва повече да внимавате, ами ако беше някой от родителите ни?
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...