*след една-две седмици*
Лили и Нейт казаха, че излизат навън с Кими- поредната лъжа пред родителите им, с цел да прикрият връзката си. Истината е, че Нейт беше планирал тази вечер специално и само за тях двамата. Лили се качи в колата на Нейт, очаквайки просто да се разходят, но забеляза, че Нейт поема по непознат за нея път.
- Къде отиваме?- попита тя.
- Изненада е!- съобщи той и видя как усмивката се появява веднага на лицето й. Тя се наведе към него и го целуна набързо, за да не го разсейва, докато шофира.
Изкачиха някакъв хълм по черен път и малко преди да пристигнат на мястото, Нейт каза:
- Затвори си очите, не надничай и изчакай в колата, докато не ти кажа да излезеш.- каза й нежно той и тя покри с ръце очите си, чувайки го как спира колата и излиза от нея. След това чу, че той отваря багажника, после вече можеше само да гадае какво прави. Изчака няколко минути и чу, че той най-после отваря вратата й.
- Готово, хайде!- Нейт, хвана едната й ръка, казвайки й:- Все още не гледай!
Тя излезе от колата, стискайки очите си, направи няколко крачки, ръководена от ръцете на Нейт, които бяха прилежно поставени на кръста й. Спряха и той обви по-добре ръцете си около нея и й прошепна:
- Вече можеш да погледнеш.- Лили можеше да усети усмивката му, когато изрече тези думи.
Тя отвори очи и първо видя одеялото, върху което имаше кошница за пикник, след това успя да огледа наоколо. Беше красиво, особено сега, когато съвсем скоро предстоеше залеза и небето, заедно с цялата природа наоколо, се приготвяше за това.
Лили се обърна и каза възхитено:
- Нейт, прекрасно е!!- когато изрече това, той я целуна и й каза:
- Заслужаваше хубава първа среща!
- Първата ни среща..- повтори тя, сякаш й харесваше как това звучи.- Харесва ми! Прекрасно е...
- Знам, че не е някой бар, като този, в който те е завел Джеймс, но...- пошегува се той.
- Не е бар, защото ти не си Джеймс! Всъщност все повече ме учудваш... през годините никога дори не ми е минавало през ума, че си толкова романтичен.
- Пазех уменията си в тайна, за да може да изненадам това специално момиче, когато я срещна... Е, или когато осъзная, че това всъщност е най-добрата ми приятелка от детството.- засмяха се при тези негови думи. Той й помогна да се настани на одеялото, след което отвори кошницата и първото нещо, което извади, беше бяла роза. Любимото цвете на Лили. От малка ги харесва, защото повечето булчински букети са направени именно от белите рози, затова и тя от малка мечтае и нейния булчински букет да е от тези нежни цветя.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...