Докато караше към мястото, на което се предполагаше, че отиваме, просто седях и го гледах. Не знам дали защото знаеше, че го гледам или заради нещо друго, но се усмихваше леко през целия път. Спряхме на един от светофарите в центъра на Лондон и той потърси ръката ми и я хвана, докато отново светне зеленото.
- Още малко...- каза той, виждайки, че вече съм страшно нетърпелива.
- Значи, все пак няма да ми кажеш къде отиваме?- учудих се аз.
- Мне.. изненада е!- усмихна се отново мистериозно Лиам, а аз се примирих.
След около 5-10 минути вече бяхме на паркинга, близо до "The London eye". Очите ми се стрелнаха към огромното Лондонско колело и усмивка веднага озари лицето ми. Спомням си първия път, когато с Лиам се возихме на негo, когато избягахме с Джули в Лондон за концерта им. Сензацията от гледката, която тогава наблюдавахме, прегърнати в една от многото кабини, ме обзе отново. Докато гледах към колелото, не бях забелязала, че Лиам ме гледа щастливо.
- Е, ще се качим ли отново, любима?- попита нежно той, като ме прегърна странично и погледна към колелото, точно както първия път, когато ме пита този въпрос. Веднага се съгласих и се отправихме натам. Когато пристигнахме, хората там, сякаш ни очакваха и кимнаха на Лиам, а той се обърна към мен и ми каза:
- Затвори очи.- погледна ме с поглед, който не можех да опиша. Завладя ме страшно вълнение, защото вече бях сигурна, че е намислил нещо. След като няколко секунди го гледах, реших най-после да изпълня, това което ми каза и затворих очите си, като хванах силно ръката му, с която той щеше да ме води.- Не ги отваряй, докато не ти кажа, скъпа!- прошепна той в ухото ми, а аз стиснах очите си още по-силно.
Усетих как се качваме в една от кабините. Направихме още няколко крачки и спряхме, но Лиам все още мълчеше. Когато колелото започна бавно да се върти, заедно с него и коремът ми се преобърна. Изчакахме още няколко секунди, в които Лиам седеше пред мен, хванал и двете ми ръце с неговите, и целуна нежно бузата ми, след което и врата ми и най-накрая ми каза:
- Сега можеш да отвориш очи!
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...