Следващите няколко месеца, прекарани с Лиам, бяха едни от най-незабравимите в живота ми!.
Както предполагахме, когато се върнахме от Лондон, баща ми отново искаше да ме държи настрана от Лиам, но този път не му позволих! Някак си се разбрахме с него, въпреки, че нито мнението му, нито отношението му към Лиам се промениха с времето. Той винаги се държеше студено с него и никога не остави настрана това 'едно на ум', което имаше за Лиам. Седмица след връщането ни от концерта на 1D в Лондон станах на 18 и вече официално можех да правя каквото си искам и най-вече с когото поискам. И докато нещата с Лиам вървяха фантастично, тези с баща ми бяха пълната противоположност. Просто не можех да променя или да приема мнението му за връзката ми. А и той не можеше да приеме, че съм щастлива и че нещата между мен и „поп звездата, която ще те зареже при първа възможност, без да му мигне окото" (както той често казваше за Лиам) са сериозни.
На рождения ми ден, Лиам ми приготви изненада. Разхождахме се из града и дори отидохме на разходка с лодка по реката в другия край на града ми. Беше много романтично! После предложи да отидем на ресторант, но когато влязохме Джули, Ел и момчетата ми бяха подготвили парти-изненада. Наистина много се зарадвах! Очаквах всичко друго, но не и това. Прекарах една прекрасна нощ с моите нови-стари приятели.
Времето минаваше бързо. Докато се усетим снегът натрупа в моето прексрасно градче. Коледните празници решихме да ги прекараме при семейството на Лиам. Татко нямаше желание да ни придружи и остана вкъщи. Но майката на Лиам бе толкова мил човек, че почти през цялата вечер не се сетих за проблемите си, а и със сестрите му- Рут и Никола, се разбирахме прекрасно. Беше първата Коледа, която карах без двамата си родители, но го преодолях някак си с помощта на Лиам и невероятното му семейство.
Новогодишната нощ я прекарахме с момчетата в Лондон. Бяхме в един клуб цяла вечер. Зейн ме запозна с новата си приятелка- Пери. Изглеждат наистина много щастливи заедно, а и начина, по който Зейн ми разказваше за нея, можех да кажа, че е влюбен до уши. Тя беше спечелила 2 седмици преди това X-Factor UK, заедно с групата си Little Mix, и със Зейн се бяха влюбили, когато той отишъл да гледа едно от предаванията преди месец и се запознали и започнали да излизат. Много се радвах за него! В полунощ получих своята новогодишна целувка от Лиам, за която винаги съм си мечтала, и посрещнахме заедно новата година. С настъпването на годината, ме обзе странното чувство, че новата година ще донесе много промени със себе си, но не знаех дали ще са добри, или лоши.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...