Büyü 2x6

9.2K 787 32
                                    

Indria hariç herkes çok sakin bir şekilde tepki vermişti, çünkü kabul edenler bile merak ettiği için kabul etmişti ve orada anlatılan elementlere inanmıyorlardı.

"Hıh, Uzay-Zaman elementi ile kıtalar arası ışınlanmak mı? Saçmalık."

"Ölüleri diriltmek mi? Ölüye söylesen ölü mezarından kalkıp güler."

"Karanlık her şeyi yutabilecek(yenebilecek) güce mi sahip? O elemente sahip olan insanlar neden öldü o zaman?"

"Hayat elementi ile hayatını uzatabiliyorsan nasıl öldüler?"

Hepsinin düşünceleri böyleydi veya buna benzerdi. Ama Indria'nın düşünceleri bunlarla tamamen alakasızdı. O çok heyecanlı buluyordu ve o elementlere sahip kişilerin nasıl birileri olduğunu merak ediyordu.

O elementler çok güçlüydü. Tabi ateş, hava, su, toprakta güçlüydü ama Indria onlarla kıyaslanınca çok güçsüz olduğunu düşündü ve sordu.

"Hocam o zaman onlar dört ana elementten güçlü değil mi?"

Yaşlı öğretmen buna gülümsedi ve sakin bir şekilde cevap verdi

"Hayır."

Devam etti.

"Işık ve Karanlık elementi hariç tüm elementler eşit güçtedir. Onlar da enerji kullanımına göre güçlenir. Ama karanlık ve ışık bunlara dahil değil. Bu iki element diğerlerine göre oldukça farklı kulvarlardadır."

"Mesela bir efsanede kıtaların ışık elementi sayesinde şekillendiği anlatılır. Ayrıca bu iki element birbirlerinin zıttıydı. İkisi de oldukça güçlüydü."

Indria bu cevap karşısında şaşırmıştı. Ona göre diğer elementlerde dört ana elementten güçlüydü. Işık ve karanlığın güçleri onun hayal gücüne sığamıyordu.

Acaba bu dünyada o güçlere sahip bir insan olsaydı, kim olabilirdi diye düşünmeye başladı Indria. Ama imkansız olduğunu düşünüp hemen kafasını salladı.

Indria ne kadar hayal etmemeye çalışsa da ya da merak etmemeye, ışık ve karanlığı duyunca heyecanlanmaya başlıyordu.

Indria hemen sordu.

"Hocam, bu efsaneler kaç yıl öncenin efsaneleri?"

Yaşlı öğretmen cevap verdi.

"Beş milenyum öncesinin."

Indria beş milenyum lafını duyunca, birden kafası karışmaya başladı. Güç taşı da beş milenyum önce yapılmıştı. Acaba birbiriyle bağlantılı mıydı? Acaba ışık veya karanlık elementine sahip birisi mi güç taşını yaptı? Indria'nın beyni soru işaretiyle dolmuştu. Ama diğer öğrenciler için çok sıkıcıydı.

Çünkü inanmıyorlardı. Hayır, inanmak istemiyorlardı, şu an dünyada sayısız dahi vardı. Eğer o elemente sahip birisi çıkarsa o gerçek dahi olurdu, ve onlar böyle bir dahiyi düşünmeye korkuyorlardı.

Yaşlı adam tekrar konuştu.

"Bu kadar element konusu yeter enerjiler hakkında bilgi verelim. Sizin bildiğiniz aksine tek tür enerji yok. İki tür enerji vardır. Lakin ikinci tür enerjiye sahip bir insan son olarak üç yüz yıl önce çıktı. Onun varlığı dünyada yayıldığı zaman tüm seçkin uzmanlar onun gelişeceğinden korktuğu için daha on yedi yaşındayken ona saldırıp öldürdüler. Belki şimdi de o enerjiye sahip insanlar vardır ama kendilerini belli etmekten korkuyorlardır."

"O enerjinin adı Büyü! Biz enerjilerimizi vücudumuza verip güçlendirip teknikler yapabilirken büyücülerin hepsi hayal güçleriyle istediği şeyi yapabiliyorlardı. Bin altı yüz yıl önce çıkmış bir büyücünün ellerini sallayarak yoktan yağmur yağdırdığı söylenir. Bunun için büyücüler dünyanın en çok korkulan insanları. Eğer bir büyücü şu anki dünyada çıkarsa kesinlikle üç yüz yıl önceki döngü tekrarlayacak ayrıca büyücü herhangi bir şekilde gelişemeyecektir."

"Çünkü bir büyücünün gelişmesi için yeterli bilgi yok. Bunun için doğal olarak normal insandan farkı olmayacaktır."

Diye üzgün bir şekilde bitirdi yaşlı öğretmen.

Indria ve diğerleri ikinci enerji karşısında şaşırmışlardı, çünkü daha önce hiç duymamışlardı. Belki de sebebi büyü denilen enerjiye sahip insanların öldürülmesiydi. Ama buna pek kafa yormadılar. Indria'da yormadı.

Yaşlı öğretmen tekrar konuşmaya başladı.

"Büyü enerjini bir tarafa koyarsak, şimdiki enerjimizi biz dantianda topluyoruz. Dantian ne kadar büyürse o kadar iyi olur lakin fazla enerji de dantianı rahatsız eder. Bunun için bazen karın ağrısı başlar. Bunun sebebi fazla enerji çekimidir. Çünkü dantianın günlük enerji çekme limiti vardır."

Indria bunu duyduğunda şok oldu! Gözleri genişledi ve karnına dokundu. Çünkü o yedi gün yirmi dört saat enerji çekebiliyordu ve herhangi bir rahatsızlık duymanın aksine sürekli enerji istiyordu dantianı. Bunu normal bulmuştu ama yaşlı adamın dediklerini duyduktan sonra şok oldu.

Önce soracaktı lakin büyü enerjisine sahip insana yapılan şeyi duyduğunda susmayı tercih etti, o daha hayatından tat almamıştı. Bunun için hayatını tehlikeye atmak istemiyordu böyle bir şey sorup.

Eğer yaşlı öğretmene sorarsa yaşlı öğretmende büyük ihtimalle müdüre söyleyecektir. Müdür de imparatorlukta böyle bir söylenti yayarak övünebilir. Bu bazı imparatorların dikkatini çekip Indria'ya suikast düzenleyebilirdi! Indria bunu düşündüğü için soru sormaktan vazgeçmişti hemen.

Ama içinde bir yerde kendini özel hissediyordu, içindeki şey neydi acaba? Indria'nın dantianı neden başka insanların dantianından farklıydı? Bunu düşünüyordu sürekli Indria ve merak edemeden duramadı.

Daha önce kendini hep zavallı bir ezik olarak düşünmüştü. Ama şimdi tamamen farklı düşünüyordu, O özel birisi olabilir miydi?

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin