Indria bu savaşa devam ederse kesinlikle yenileceğinden emindi ve hemen gözlerini kapattı, Kaplan onun gözlerini kapattığını görünce saldırmadı sonuçta kaplan soylu bir hayvandı.
Gözlerini kapatan birisine saldırmak onun onurunu lekelerdi. Yerinde durup gözlerini açmasını bekledi.
Indria böyle bir şey beklemiyordu ama onun işine geldi ve kaplanın zayıf noktasını düşünmeye başladı. Tüm vücudu alevle kaplı olan bir hayvanın neresi zayıf olabilir ki diye düşünüyordu.
Indria otuz nefeslik bir zamanda düşündü ve bulamadı. En iyisinin savaşarak öğrenmek olduğunu düşündü ve bir anda olduğu yerden kayboldu.
Kaplan kaybolduğunu görünce hemen harekete geçti. Indria bir anda kaybolduğu için kaplan nereye gittiğini görememişti.
Bu Indria'nın flash adımı 7 seviyesi için enerjisinin %30 unu kullanarak ulaşabileceği en yüksek hızdı. Kaplan sürekli etrafına bakıyordu ama bulamıyordu çünkü Indria havaya zıplamıştı.
Indria'nın havaya zıplama sebebi kumardı. Onun boynuna kalan enerjisinin %80 ini kullanarak saldırı yapmaktı. Tek darbelik olacaktı ama işe yararsa kesinlikle yenecekti. Indria hemen enerjisini kılıcına verdi ve hızlıca aşağıya indi.
Indria kaplana hızlıca inerken oluşturduğu rüzgardan dolayı kaplan çok hızlı bir şekilde fark etmişti. Ama Indria'nın iniş hızı çok fazla olduğundan dolayı karşılık verecek zamanı yoktu.
Indria kılıcı sert bir şekilde kaplanın boynuna vurmuştu lakin bir darbeden daha çok kılıç kaplanın boynunu delip geçmişti!
Indria yere indiğinde çok yorgundu çünkü %20 lik enerjisi kalmıştı. Ama o anda genç adamın sesi Indria'nın beyninde yankılandı.
"Aferin velet her kediciğin zayıf noktası boynudur. Sen bunu bilmediğin halde kumara girip oraya saldırdın. Gayet iyi bir stratejiydi. Hemen kaplanın enerji kristalini al ve özümsemeye başla böyle bir enerji kristalini özümsersen ruh alemi 7 seviyesine çıkarsın. Bu da kolaylıkla bu tüneldeki her hayvanı öldürebileceğin anlamına geliyor." Dedi genç adam.
Indria ustasına karşı çıkmadı. Kaplanın kafatasını deldi ve enerji kristalini aldı. Bu mor bir enerji kristaliydi! Indria'nın bir anda yüzünde mutluluk oluştu Mor enerji kristali ne kadar değerli bir enerji kristaliydi ?
Tek bir mor enerji kristaliyle 100 tane mavi enerji kristali 1000 tane de sarı enerji kristali alınabilirdi ! Mor enerji kristalinin sadece Ruh alemi zirvesinde olan hayvanlarda olması gerekiyordu. Ama kaplan gibi soylu ve güçlü bir kaplanın bu seviyede mor enerji kristaline sahip olması abartılı bir şey değildi.
Indria hemen oturduğu yerde mor enerji kristalini yuttu ve karnının içinde onu özümsemeye başladı. Yaklaşık 20 kat hızlı bir şekilde enerjisi dolmaya başladı ve bir dakika kadar kısa sürede tüm dantianı kaybettiği enerjiyi geri kazanmıştı.
Indria bu duruma şaşırmıştı ama fazla düşünmedi. 20 dakika içerisinde onun gücü Ruh alemi 7. Seviyesine çıkmıştı lakin durmadı ve Ruh alemi 7. Seviye zirvesine geçmişti. Tek bir adımla Ruh alemi 8. Seviyeye geçebilirdi.
Lakin o anda enerji kristalinin enerjisi bitti ve Indria Ruh alemi yedinci seviyenin zirvesinde kaldı. Eğer kendi enerjisiyle beslerse üç saatten daha kısa bir sürede sekizinci seviyeye geçebilirdi.
Lakin bunu yapmadı ve hemen ruh gücünü yaydı onun ruh gücü şuan üç kilometreyi kapsayacak şekilde büyümüştü. Indria buna şaşırmıştı çünkü bu kadar fazla olmasını beklemiyordu ama şaşkınlığını gizledi.
Üç kilometre içerisinde iki tane insan vardı ve birisi savaşıyordu. Ama Indria'dan 300 metre ötede başka bir hayvan uyuyordu. Indria hemen Flash Adımı 7 seviyesinde enerjisinin %20 sini kullanarak en yüksek hızda o hayvanın yanına gitti.
Bu hayvan bir sincaptı ! Evet Sihirli bir Sincaptı! Bu Sincabın vücudu baştan aşağı kahverengiydi ve yaklaşık üç metrelik bir boyu vardı ve bir ev kadar genişti ayrıca uyuyordu. Ruh alemi üç seviyesinde olduğu için Indria'nın geldiğini fark etmemişti bile.
Indria hayatı boyunca yapmadığı bir şey yaptı, onu çok tatlı buldu! Büyük ve şişman bir sincaptı ve Indria onu çok tatlı bulmuştu. Indria hemen bilincinde ustasıyla konuşmaya başladı.
"Ustam bunu evcil hayvanım yapabilir miyiz?" Diye sordu Indria.
Genç adam bir süre sessiz kaldı, ve konuşmaya başladı, "Sen dalga mı geçiyorsun sihirli canavarlar arasında en güçsüz yaratıklar arasına giriyor sincap! Hatta gelişiminin son evresine gelmiş bile olsa Ruh alemi üç seviyesinde kalacak ömür boyu ve bu seviyeyi geçemeyecek!" Diye azarladı ustası.
Indria biraz sinirlendi ve hemen iki parmağını sincabın iki gözünün ortasına götürdü. Ve gözlerini kapattı nazik bir şekilde enerjisini iki parmağından sincabın kafatasına yönlendirdi. Bunu görünce sincap anında gözlerini açtı şuan Indria sincapla ruhsal bağlantı kurmaya çalışıyordu.
Ruhsal bağlantı ruh alemine geçen insanların herhangi bir hayvanı evcil hayvanı olarak almak istediğinde olur. Bir hayvanla Indria'nın yaptığı gibi zorla ruhsal bağlantı kurabilirsin.
Ya da kendini ona kabul ettirirsin ona iyi davranarak lakin Indria'nın bunu yapacak zamanı yoktu. Zorla bağlantılarda karşıdaki hayvanın reddetme şansı çok yüksekti. Ruhsal bağlantı oluştuğunda hayvanla insan arasında bir bağlantı olur ve ruhsal bir şekilde konuşabilirler. Lakin tek bir fark vardı aralarında Indria'nın vereceği emirleri reddedebilme lüksü yoktu.
Indria ne derse istisnasız yapması gerekiyordu yoksa çok büyük acılar çekerdi. Indria ruhsal bağlantıyı kurmaya çalışıyordu ve mutluydu çünkü sincabın kabul edeceğinden emindi.
Lakin sincap Indria'nın zorla yapmaya çalıştığı baskıya kafasını eğmedi ! Hatta kafasını kaldırdı ve büyük tombul ellerini kaldırıp Indria'nın kafasına vurdu ve onu ezmeye çalıştı.
Indria bu durum karşısında şaşırdı. Sincabın böyle yapmasını beklemiyordu. Sincabın elleri aslında ona en ufak bir zarar vermiyordu. Onun elleri altında olduğu için çok sinirlenmişti ve bir anda öldürme arzusunu saldı.
Öldürme arzusu karşısında sincap titremeye başladı ve ellerini korkuyla geri çekip gözlerini kapattı. Indria kılıcını çekti ve onu ezmeye kalkan ellerini kesti. Sincabın gözleri şuan korku içerisindeydi ve Indria konuşmaya başladı.
"Beni reddettin demek bu kararına saygı duyuyorum lakin bana saygısızlık ettiğin için seni öldüreceğim. Yavaş bir şekilde acı çektireceğim sana!" Indria çok soğuk bir şekilde söylemişti. Sincap kaçmak istiyordu lakin ayakları hareket etmiyordu.
Indria kılıcıyla diğer ellerini de kesti sincabın ve flash adımıyla anında arkasına gitti ve onun kuyruğunu da kesti. Sincap şuan ağlıyordu çığlık atarak Indria onun çığlık atmasından rahatsız oldu ve kılıcını onun vücuduna doğrultup tek bir adımla sincabın önüne geldi. Önüne geldiği an sincap ikiye bölünmüştü ve onun enerji kristali düştü. Sarı enerji kristaline sahipti. Indria konuşmaya başladı, "çöp varlık seni"
Indria hemen orada oturdu ve meditasyon yapmaya başladı bunun sebebi geç kalmak istemesi değil sincapla savaşırken aklına bir fikir gelmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Indria
FantasyHayatım boyunca gerçeği aradım ama neyin gerçeğini? Merhamet dileyen acınası bir çok masum insan öldürdüm hem de gözümü kırpmadan. Sayısız canavarın hayatı benim ellerimde son buldu. Peki elime ne geçti? Koca bir hiç, ancak sonunda o gerçeği bulduğu...