İnanılmaz Kılıç Kullanımı 6x13

6.8K 648 37
                                    

Indria gülümseyerek bir adım attı. Karşılama töreninde Shang Chang gözlerinin derinliklerinde, kendisine aşağılayıcı bir şekilde baktığını unutmamıştı Indria. Shang Chang'ta bir adım attı. Yüreğine su serpilmişti resmen. Bunun sebebi Indria ile karşılaşacak olması değildi. Başından beri sırada Indria'nın hemen yanındaydı. Rahatlama sebebi yaşlı adamın Li Ku'yu o halde bıraktığını gördüğü içindi.

Yaşlı adam ikisine baktı ve "Sıradan yüz metre uzaklaşın" dedi.

Indria biraz güç gösterisi yapmak istiyordu.Bunun için yaşlı adamın söylemesinin ardından bir anda yerinden fırladı ve yüz metre ötede belirdi. Arkasında toz dumana karışmıştı.Gülümseyerek sıraya baktı Indria. Sıradaki herkesin yüzünde şok ifadesi vardı akıllarında sadece şu kelimeler geçiyordu. Nasıl bu kadar hızlı olabilir?

Yaşlı adamda şaşırmıştı ama şaşkınlığını saklamayı başardı.Ona göre Indria ne kadar hızlı olursa olsun Shang Chang'ı yenemeyecekti. Özel bir teknikle bu kadar hızlı olduğuna inanıyordu ve bunun tek seferlik birşey olduğunu düşünüyordu. Ancak onun bilmediği bir şey vardı.Indria Flash Adımında sekizinci seviyesindeydi ve buda sekizinci seviyesinin hızıydı. Ama normalde arkasında tozu dumana katmaması lazımdı. Indria bilerek tozu dumana katarak ilerlemişti. Tozu dumana katmamış olsaydı bir anda ortadan kaybolup belirmiş gibi gözükecekti. Buda kozunu erkenden belli etmesi demekti.Şu anda gücünün tamamını gösteremem diye düşündü Indria. Eğer gösterirsem ihtiyacı olduğunda kullanabileceği kozunun kalmayacağını düşünerek enerjisini baskıladı ve yeryüzü alemi birinci seviyesine getirdi.

Shang Chang'ta hızlı bir şekilde Indria'nın önüne geldi. Indria'nın az önceki hız gösterisinden oldukça etkilendiği gözlerinden okunuyordu.

Ellerini boyutsal yüzüğüne götürdü ve götürdüğü anda ellerinde kırmızı desenli bir kılıç belirdi. Bu kılıç yaklaşık seksen santim boyundaydı ve oldukça kaba bir görünüşe sahipti. Öyle bir kızın ellerine böyle bir kılıç hiç yakışmıyor diye düşündü bir an Indria.

İndria kısa süren içsel konuşmasının ardından hemen sağ elini belindeki kılıca götürdü ve eliyle kılıcı kaldırdı. Sabırlı bir şekilde yaşlı adamın başla demesini beklediler.

Birkaç dakikanın ardından beklenen ses gelmişti, "Başlayın!" dedi yaşlı adam.

Shang Chang hiç beklemeden ileri atıldı. Indria'yı tek hamlede yenmek istiyordu, Indria'yı hala ruh aleminde sanıyordu.

Indria'nın önüne geldi ve garip bir hareket ile kılıcı salladı.Indria'yı tek hamlede ağır yaralamak istiyor gibiydi.

Indria hala gülümsüyordu ve sadece Shang Chang'ın duyabileceği şekilde , "Basit" dedi soğukkanlı bir şekilde. Bunu söyledikten sonra kılıcını salladı ve kılıcını salladığı an Shang Chang'ın kılıcı yukarı uçtu.Bu olay olduğunda Indria kılıcı Shang Chang'ın boynundaydı.

Shang Chang'ın göz bebekleri küçüldü ve az önce ne olduğunu anlamaya çalıştı. Nasıl bir hareketle kılıcımı düşürdü? Ne yaptı o? diye düşünüyordu.

Sadece Shang Chang değil yaşlı adam bile şaşırmıştı. Shang Chang ne olduğunu anlamamış olsada yaşlı adam tam olarak görmüştü. "Böyle bir yaşta böyle bir kılıç kullanımı gerçekten olağanüstü, Indria'yla yaşıt olupta böyle bir kılıç kullanabilen birisinin olduğunu sanmıyorum.Hatta sadece yaşıt olması değil kendisinden en az yirmi yaş büyük kişilerle eşit seviyede kılıç kullanıyor." diye düşündü yaşlı adam.

Shang Chang şaşkınlığını kısa sürede attı ve çevik bir hareketle geriye takla attı ve havadan düşen kılıcını tuttu.

Enerjisiyle vücudunu kapladı ve bir şimşek gibi ileri atıldı. Kılıcını hızlı bir şekilde sallamaya başladı. Indria hala yerinden kıpırdamamıştı.Sanki önemsiz bir şeymişcesine kendisine doğru gelen Shang Chang'a bakıyordu. Indria kendi kılıç kullanma seviyesinin farkındaydı ve Shang Chang'ın kılıç kullanımında onu zorlayamayacağını biliyordu. Indria enerjiyle vücudunu kapladı ve enerjisinin cogunu kılıcını kaplamak için kullandı. Amacı Shang Chang'a hayatı boyunca unutamayacağı bir ders vermekti.

Shang Chang Indria'nın önüne geldi ve kılıcını hızlı bir şekilde Indria'nın boynuna doğru savurdu. Bir an göz bebekleri küçüldü ve nasıl bir hata yaptığını anladı. Ancak hatasını anladığında çok geçti. Indria'nın boynuna doğru savurduğu için boynunu keseceğinden korktu ve böyle bir şey yaparsa çok hemde çok ağır bir suç işlemiş olurdu. Ancak elini artık durduramazdı.Kılıç Indria'nın boynuna gelmesine bir kaç santim kala Indria pofladı ve sert bir hareketle kılıcını Shang Chang'ın kılıcıyla çarpıştırdı. Bu olduğunda Shang Chang'ın kılıç tutan eli titredi ve keskin bir ağrı hissetti. Shang Chang neden böyle olduğunu anlayamamıştı.

Indria artık maçı bitirmenin zamanı geldiğini düşündü ve kılıcını çok hızlı bir şekilde savurdu. Shang Chang kılıcın nereye geleceğini bile anlayamamışken Shang Chang'ın kılıcında çatlak oluşmaya başladı. Indria'nın enerjisiyle kapladığı kılıcı Shang Chang'ın kılıcında çatlak oluşturmuştu.

Shang Chang bir anda panikledi ve kılıcı hızlı bir şekilde savurmaya başladı. Kılıcı şu an panikleyen bir kız kullandığı için, sanki Indria'nın önünde tahtadan bir kılıç sallayan çocuk var gibiydi. Indria tekrar Shang Chang'ın duyabileceği bir sesle, "Ne demiştim ben çok basitsin" dedi ve dedikten sonra kılıcını salladı.Kılıcını salladığı an Shang Chang'ın kılıcı parçalandı.

İndria Shang Chang'ın kılıcını parçaladıktan sonra durmadı ve kılıcını Shang Changın giysilerine savurmaya başladı. Bunu yapmasının sebebi Shang Changı utandırmak istemesiydi.Çünkü karşılaşma töreninde gözlerinin derinliklerinde Indria'yı küçük görmüştü. Indria'nın kılıcını Shang Chang'ın giysilerini kesicekken kuvvetli bir güç onu durdurdu. Bu yaşlı adamdı ve sakin bir sesle , "Bu kadarı yeter sen kazandın Indria" dedi.

YN: Arkadaşlar seride boyutsal yüzükleri bir çok adda kullandım sanırım mekanlararası yüzük gibi. Ama artık boyutsal yüzük olacak adı.

YN2: İki bölüm topluyu sevdinizmi sevdiğinizi biliyorum :D

Dn:Şuna cezama razı oldum.Cezamı çıkıyorum demiyorda toplu bölüm attım diyor.Neyse 6x12 de dediğim gibi ad değişikliğine gittim.Bana MasacreScream52 şeklinde aratarak ulaşabilirsiniz.



IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin