Arkadaşlar çoğunuz uzun süre bölüm gelmediği için serideki bir çok şeyi unutmuş bunu da hatırlatma olarak yazıyorum.
Indria: Serinin ana karakteri, vücudu sıradan insanları aşan Cennet tarafından armağan edilmiş Ilahi vücut. Elementi ustası olan Gerçeği Gören Gözler tarafından bastırıldığı için kullanamıyor. Kendisi Beyaz Kaplan İmparatorluğunun İmparatorun bizzat kurduğu Kraliyet klanına mensup dört kişiden birisi. Kendisinin seviyesi Yeryüzü alemi altıncı seviye. Ayrıca kendisinin çift ruhu olduğu için bazen farklı farklı kişiliklere bürünebiliyor.
Gerçeği Gören Gözler: Evren'de en nadir teknik türüne giren bir teknik. Bu teknik türünün en belirgin özelliği insan bedenine ve bilincine sahip olmalarıdır. Gerçeği Gören Gözler de en nadir elementlerden birisi olan Işık elementinden oluşturulmuştur. Kendisi insan bedeni ve bilincine sahip olduğu için Indria'nın tekniği olmanın yanı sıra Ustasıdır. Kendisinin şu anda bu gezegen de büyük bir düşmanı vardır ancak düşmanından belli bir sebeb nedeniyle korkmuyordur. Çünkü o sebeb nedeniyle ona saldırmıyacağını biliyordur. Gerçeği Gören Gözler, onu yaratan kişiye ne olduğunu bahsetmeyi sevmez ve konusu açılınca bile çok fazla sinirlenir. Kendisinin seviyesi bilinmiyor ancak şu anda Indria'nın bulunduğu gezegendeki yerlilerin hepsinden güçlü olduğunu söyledi.
Leya: Indria'nın Öfke ruhunun aşık olduğu kişi ancak daha sonra bu aşk bağı kayboldu. Kendisi Qi Zhan Ling'in öğrencisidir ve ustası gibi bir mızrak kullanıcısıdır. Bilinen seviyesi Yeryüzü alemi yedinci seviye. Kendisinin bilinen elementi Ateş.
Qi Zhan Ling: Leya'nın ustası ve imparatorluğun en güçlü insanlarındaydı ancak girdiği bir savaş sonucu karşı general tarafından öldürüldü. Ayrıca kendisinin Reba isminde bir ejderhası vardı.
Reba: Qi Zhan Ling'in küçüklükten beri ejderhasıdır ve insan görüntüsü bir kızdır. Ana elementi Ateş ve son seviyesi İmparatorluk alemi üçüncü seviye.
Ha Hwang: Beyaz Kaplan İmparatorluğunun bilinen imparatoru. Son seviyesi İmparator alemi yedinci seviyesi.
Shu Cerad: İmparatorluktaki en güçlü ve soylu aile olan Shu ailesinin varisi ve prensesi. Son seviyesi Yeryüzü alemi dördüncü seviye.
Shu Nera: Shu klanının şu anki Lideri ve imparatorluğun gölgelerdeki yöneticisi. Bilinen seviyesi Yüce İmparator alemi üçüncü seviye.
Yorumda gördüğüm bi soruyuda açıklığa kavuşturayım soru şuydu;
"Bunlar neden sıçmıyor?"
Cevabım: Dövüş yoluna adım atıp enerjisini kullanmaya başlayan birisi artık tuvalete gitme gereği duymaz. Çünkü tüm yedikleri enerji tarafından özümsenir ve enerjiye dönüşür bu yüzden sıçma gereği duymaz.
YN: Açıklamadığım kişileri yorumda söyleyin zamanla güncellerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Indria
FantasyHayatım boyunca gerçeği aradım ama neyin gerçeğini? Merhamet dileyen acınası bir çok masum insan öldürdüm hem de gözümü kırpmadan. Sayısız canavarın hayatı benim ellerimde son buldu. Peki elime ne geçti? Koca bir hiç, ancak sonunda o gerçeği bulduğu...