7x10 Çöp Seni!

6.9K 644 71
                                    

Qi Zhang Ling gördüğü şeyler karşısında kaşlarını çattı.Tüm enerjisini ortaya çıkardığında üstünde yorgunluktan eser kalmamıştı. Sesli bir şekilde bağırdı, "Seni yalancı orospu çocuğu!!" dedi ve bir anda ortadan kayboldu.

Tekrar ortaya çıktığında imparator Ha Sun'un yanında belirmiş ve ellerini kaldırmıştı.Bir anda ellerini hızlıca indirmeye başladı. Bunu gören Ha Sun, "Ya-" sözünü tamamlayamadan Qi Zhang Ling yumruğunu vurdu.

Qi Zhang Ling yumruğunu vurduğu an Ha Sun'un göğsünü içeriye çökertti ve Ha Sun'u oracıkta öldürdü.

"Off off o adamı korumam gerekiyordu."Bunu diyen adam yemek yerken Ha Sun'un yanında duran siyah peçeli adamdam başkası değildi. "Neyse arada olur böyle şeyler" dedi ve güldü. Qi Zhang Ling ve Ha Hwang o adama doğru baktı. İkiside aynı anda, "Naghara?" dedi şaşkın bir şekilde.

Naghara, gezegenin en iyi suikastçileri arasındaydı. Derler ki Naghara hedef belirlemişse, artık o hedef için yaşamak diye kavram geçersizdir. Çünkü Naghara hedef belirlediği her insanı kesin olarak öldürmüştü. Öldürdüğü insanların arasındaki tek benzerlik, kafalarının olmamasıydı.Söylentilere göre öldürdüğü her insanın kafasını kesmiş,hatıra olarak yanında götürmüştü.Öldürdüğü insanların kafası evini süslemekteydi.

Naghara İmparator alemi altıncı seviyesindeydi. Ancak söylentilere göre yedinci seviyesindeki birisiyle rahatlıkla kafa kafaya dövüşebilirdi.

Zaman geçti, ay yükseldi güneş indi, güneş yükseldi ,ay indi ve bir ay geçti.

Dn:Ne ara geçti an bu bir ay.Olay örgüsü kopmuş burada. 

 Bir ay içerisinde imparatorluk yeni bir düzene girmişti.Yeni imparator Ha Hwang tüm insanlara imparatorluğun gerçek yüzünü göstermişti. İmparatorlukta nüfusu yoğun bölgelerin hepsi Ha Hwang'ı diğer imparatorlara lanet okuyarak kabul etmişlerdi Nüfusu az olan bölgeler ise Ha Hwang'a yalancı demiş ve onu kabul etmemekte direniyorlardı. Çünkü Ha Hwang'ın elindeki kürenin ne olduğunu bilmiyorlardı.Kısaca Ha Hwang'ı kabul etmeyen kişiler cahil kesimdendi.

Indria Ha Hwang döndüğünden beri Leya'yı ,Tiah'ı ve Li Ku'yu görememişti. Dış klana gittiğinde orayı bomboş bulmuştu. Ama orayı terk etmeyen tek bir canlı vardı oda kaplandı.

Indria kaplanla arasındaki bağı çözüp onu azát etmişti. Çünkü Gerçeği Gören Gözler. "O çöp kaplanla arandaki bağı hemen kes." diye emir vermişti.

Indria şimdi ise imparatorluk sarayına doğru gidiyordu.Ustası ona bir görev vermişti. "On yıl sonra çok büyük bir savaş olacağını Ha Hwang'a bildirmesini istemişti.

Saraydaki korumalar Indria'yı görünce onun yolunu hiç kesmemişlerdi.Indria buna şaşırmıştı ve doğrudan imparatorun odasına gitmişti. Odanın kapısını iki kez saygıyla çaldı. Hemen kapının ardından bir imparatorun "Gir." diyen sakin tınıdaki sesi duyuldu.

Indria bu sesin ardından içeri girdi. İçerde oturan üç kişi olduğunu gördü.Ha Hwang, Qi Zhang Ling son olarakta Naghara Oturmaktaydılar.Indria girince üçüde aynı anda Indria'ya baktı.

Ha Hwang İndriaya bakışını kısa kesip ayağa kalktı ve Indria'nın önüne yürümeye başladı. Indria'nın önüne gelince eğildi!.Indria buna şaşırmıştı. Ha Hwang özür diler bir sesle, "Genç adam, daha önce sana yaptığım şeyler için çok üzgünüm. Lütfen özrümü kabul et." demişti.

Indria daha önce hiç bu kadar şaşırmamıştı, Ha Hwang bir imparator olarak yüreğinde en ufak bir kibir yoktu. Indria, Ha Hwang'ın yaşadıklarını duyunca zaten yüreğindeki tüm öfke kaybolmuştu. Ha Hwang veya Ru Loona karşı öfke hissetmiyordu.

Indria hemen saygıyla, "Majesteleri lütfen yapmayın böyle. Başınızı kaldırın lütfen." dedi. Bunu duyunca Ha Hwang başını kaldırdı ve güçlü bir şekilde, "Bir imparator, yeri geldiğinde başını eğmeyi bilmeli. Yoksa o gerçek bir imparator değildir." dedi.

Indria ciddi bir sesle, "Majesteleri bu gün size bir şey anlatmak için geldim." dedi. Ha Hwang bunu duyunca boş koltuklardan birisini işaret etti.Indria hemen oraya oturdu.

Ha Hwang ciddi bir şekilde, "Dinliyorum seni." dedi.

Indria gözlerini kıstı ve ciddi bir sesle, "Burayı üçünüzde ruh gücünüzle kaplar mısınız?" dedi.

Bunu duyan Naghara öfkeli bir sesle, "Velet beni sinirlendirme, senin gibi bir veledin söyleyeceği şey ne kadarda önemli olabilir ki??" dedi.

Ha Hwang, "Dediğini yapalım." dedi.

Ha Hwang'ın konuşmasından sonra Naghara'nın öfkesi dinmemişti. Ancak Ha Hwang'ın dediğini yaptı. Üçüde odayı ruh gücüyle kapladı.

Indria ciddiyetini bırakmadan, "On yıl sonra çok büyük bir saldırı olacak." dedi. Bunu duyan Ha Hwang bir kaşını kaldırdı, Qi Zhang Ling aptal aptal Indria'ya baktı, Naghara ise bir anda elinde beliren bir hançeri İndria'nın boğazına getirerek öfkeli bir sesle "Velet çocuk oyunlarına ayıracak zamanımız yok." dedi.

Ancak Indria'nın boğazına getirdiği hançer bir anda parçalandı ve odayı çok güçlü bir öldürme arzusu kapladı. Bu öldürme arzusu odadaki tahtaların çatlamasına neden olmuştu. Bu öldürme arzusu karşısında Ha Hwang titremeye başladı. Naghara ise kafasını tutup "Bu nasıl bir öldürme arzusu böyle" diye bağırmaya başladı. Qi Zhang Ling ise korkudan yere çökmüştü . Daha önce yaşadıkları korku şu an yaşadıkları korkuyla kıyaslanınca eski korkular şimdikinin binde biri bile olamazdı!

Bir anda ortaya genç bir adam çıktı, "Burada velet olan sensin çöp seni." dedi ve bir anda odadaki öldürme arzusu yok oldu. Bu genç adamın sarı saçları bellerine kadar uzanıyordu ve ela gözleriyle insanı kendine aşık edebilecek yakışıklılığa sahipti.Pürüzsüz yüzü bir meleğinkini andırıyordu.Uzun boyuyla ise herkesi kendine hayran edebilirdi.

Naghara korku dolu bir sesle, "Siz kimsiniz??" dedi. Bunu duyan Gerçeği Gören Gözler sakin bir sesle, "Sana konuşma hakkı vermedim." dedi ve bunu dediği an Naghara artık konuşamıyordu. Ne kadar zorlasa ağzından tek bir ses bile çıkmıyordu. Daha sonra Gerçeği Gören Gözler, "Ben sana ayakta durma izni vermedim diz çök" dedi. Naghara'nın bedeni kontrolsüzce diz çöktü. Bunu gören Gerçeği Gören Gözler, "Ben sana nefes alma izni vermedim" dedi ve bunu dediği an Naghara'nın nefesi kesildi artık nefes almıyordu!. 


 Dn:Lan adamı öldürme.Savaşta lazım o bize.Ulan yazar gene yaptın yapacağını.Bu olay örgüsünü düzgün bir şekilde devam ettirebilirsen yüzyılın kitabı olur bu hikaye.Neyse fazla yazarın g....... kaldırmayalım.Sonra anasını ağlatır hikayenin topla toplayabilirsen.Zaten bu haliyle zor toparlıyorum.Acı lan az bana zehirleneceğim lan senin yüzünden Türkçe Katili yazarrr.

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin