Genç adam sözlerini bitirdiği an bir ışık hüzmesine dönüşüp Indria'nın beynine girdi, Indria korku dışında hiçbir şey hissetmemişti.
Indria hala o korkunç öldürme arzusunu düşünüyordu, genç adam sadece bir teknik değil miydi? Nasıl öyle bir öldürme arzusu salabilirdi ki?
O korkunç auraya sahip olmak için kaç insan ölmüş olabilirdi ki onun ellerinde? Basit bir teknik gerçekten insanları öldürebiliyor mu?
Indria bir anda sakinleşti ve korku hissi yok oldu. Indria bunu hiç garipsemedi ilginç bir şekilde, ama Indria'nın yanında biri olsa anında anlardı Indria'nın ruh gücü harekete geçmişti.
Aynı Anda
Karanlık bir odanın içinde odanın sadece bir yerini aydınlatan ışık saçan bir genç vardı. Bu genç adam Gerçeği Gören Gözler di!
Şuan Gerçeği Gören Gözler şaşkınlıkla yukarı bakıyordu ve şaşkınlık içerisinde konuşmaya başladı.
"İmkansız imkansız imkansız! böyle bir yaşta böyle bir seviyede ruhunu uyandırması imkansız!"
Aynı Anda
Indria şuan tamamen normaldi. Hiç garip bir şey olmamış gibi davranıyordu ve daha önce neredeyse hiç yaşamadığı hislerden birtanesini yaşıyordu. Sıkılıyordu.
Kölelik yılları boyunca asla sıkılmamıştı, sürekli üzgün ve sinirliydi ama özgür olduktan sonra yeni bir hisse kucak açmıştı. Sıkılmaya.
Sıkıldığı için meditasyon pozisyonuna girip meditasyon yapmaya başladı.
İki Ay Sonra
İki ay içinde pek bir şey olmamıştı, Indria ruh alemi ikinci seviyesine girmişti ve ilizyon tekniğinde tüm aşamaları yapabilmeye başlamıştı. Acemi seviyede olsa da ilizyon yapabiliyordu başkasına.
İlizyon tekniği kullanımı basitti gözlerini enerjiyle besledikten göz etleri dolgunlaşıyordu. Bu da ilizyon kullanımı için gerekli olan şeydi. İlizyon kullanımı normal bir insan için %30'luk bir dantian enerjisi gerektiriyorken Indria için %5'lik gibi bir şeydi, bunun için hiç yorulmadan kullanabilirdi.
İlizyon kullanımında göz renkleri değişiyordu ve daha koyu bir renk alıyordu, bu koyu renk insanı hipnoz edebilecek bir renkteydi.
İlizyon tekniğini kullanan bir insanın gözlerine baktığında o gözlerin içindeymişsin gibi oluyorsun ve kendini kaptırıyorsun tüm hislerin kayboluyor.
Lakin bu acemilik derecesini kullanan birisi için geçerliydi, ustalaşan bir ilizyon kullanıcısı kullandığı kişiye hiç fark ettirmezdi bile.
Indria şuan evden çıkmıştı ve kayıt yapma yerine gidiyordu. Çünkü bu akşam iç saha giriş sınavı vardı. Indria kayıt yaptırdıktan sonra eve geri döndü ve tekrar meditasyona başladı.
Meditasyon süresince onun için zaman çok hızlı geçmişti ve akşam olmuştu. Indria hızlı bir şekilde sınav yerine dönmüştü sınav yerinde şuan yüz kişi vardı ve ilk sınavdaki gibi güç taşı vardı.
Herkes sırayla güç taşı sınavına girmişti ve sonunda sıra Indria'ya gelmişti sıra Indria'ya geldiği an sınavı yapan yaşlı adam özellikle ilgi göstermişti. Bu ilk sınavdaki adam değildi, bu başkasıydı.
Indria hemen eline enerji yükleyip güç taşına vurdu. Güç taşı hızlıca renk değiştirmeye başladı ve büyük bir yazı çıktı.
Yetenek seviyesi : Hesaplanamıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Indria
FantasiaHayatım boyunca gerçeği aradım ama neyin gerçeğini? Merhamet dileyen acınası bir çok masum insan öldürdüm hem de gözümü kırpmadan. Sayısız canavarın hayatı benim ellerimde son buldu. Peki elime ne geçti? Koca bir hiç, ancak sonunda o gerçeği bulduğu...