Maymun 4x8

8.7K 670 60
                                    

Indria konuşmaya başladı, "Hiçbir ipucu yok mu Ana Merkez hakkında ?" Diye sordu.

Yan Li konuşmaya başladı, "Bazen göremediğin şeyler gözünün ucundadır." Diye konuştu sakin bir sesle.

Indria bu sözü biraz düşündü ama pek anlamadı ve ileriye doğru bir adım attı. İleriye doğru adım attığında sanki başka bir dünyaya girmiş gibi bir his vardı içinde.

Sanki şuan olduğu dünya gerçek dünyaydı ve diğer dünya sahteydi. Indria bu hissi içinden alamadı ve ruh gücünü yaydı. Ruh gücünü yayınca gözlerinde heyecan ifadesi ortaya çıktı.

Çünkü onun ruh gücünün içinde binlerce canavar vardı ve bu ormanın sadece küçük bir kısmıydı. Kaplan, Ayı, Yılan, Maymun her türlü canavar vardı.

Indria garip bir şekilde gülümsedi ve olduğu yerden yok oldu ve yüzlerce metre öteden ortaya çıktı, Ruh Alemi 8. Seviye gücüyle bir adımda yüz elli metre ileri gidebiliyordu Flash Adımıyla.

Önünde şuan büyük bir maymun vardı. Bu maymunun derisi kırmızıydı ve boyu yaklaşık dört metreydi. Siyah bir burnu siyah gözleri vardı. Indria kılıcını kınından çıkardı ve elindeki kılıcı hareket ettirmeye başladı, Her hareket ettirdiğinde ardıl görüntüler oluşuyordu. Indria şuan her hangi bir enerji kullanmıyor olsa bile kılıç karşısındakine büyük bir korku hissi veriyordu.

Indria'nın elindeki kılıç hayat bulmuş gibiydi ve o kılıçla dans ediyor gibiydi. Indria kılıcı yavaş yavaş kaldırdı ve sanki ellerinde bir değil de yüz kılıç varmış gibi hareket ettirmeye başladı.

Her ardıl kılıç gerçek bir kılıç görüntüsü veriyordu. Indria sadece beş yıl içinde çok güçlü bir kılıç ustası olmuştu.

Indria kılıcıyla beraber bir anda kayboldu ve maymunun arkasında belirdi. Maymun yere düştü ama anında kalktı.

Indria buna şaşırmıştı çünkü maymunu ikiye bölmeyi bekliyordu. Bunun yerine hasar bile verememişti. Sadece yere düşürmüştü.

Indria maymunun derisinin bu kadar kalın olmasını beklemiyordu. Garip bir şekilde gülümsedi.

"Sonunda kendi dengim olan bir rakip buldum." Diye düşünüyordu Indria gülümserken.

Indria maymuna saldırmaya başladı. Kılıç onun derisinde yüzeyde hasar bırakmıyor gibi olsa da aslında kılıç darbeleri doğrudan onun vücuduna hasar veriyordu.

Kılıcın keskinliği ne kadar derisine hasar vermese de oluşan ağırlık/basınç hasar veriyordu.

Maymun ne kadar göstermemeye çalışsa da şu an acı çekiyordu rakibine zayıflığını gösterirse öleceğine emindi.

Indria bu maymuna hasar veremediğini düşünüyordu, kaşlarını çattı. Maymunun bu kadar güçlü olmasını beklemiyordu.

Sonuçta maymunlar düşük güçte hayvanlardı. Eğer karşısındaki maymun bir goril olsaydı iş değişirdi ama maymunlar güçlü değildi ırk olarak.

Indria bir anda enerjisini harekete geçirdi. Rakibinin enerjisinin harekete geçtiğini görünce Maymunda harekete geçirdi enerjisini.

Indria daha önce maymunun seviyesini kontrol etmemişti ama şimdi Ruh alemi 7. Seviyesinde olduğunu gördü ve buna şaşırdı.

Bu ormanda düşük ırk olan maymun Ruh alemi 7. Seviyeyse diğer hayvanlar ne kadar güçlüdür? Indria vücudunda soğuk bir ürperti hissetti.

Ama Maymunun neden o kadar kolay yenilmediğini şimdi anlamıştı. Maymun enerjisini harekete geçtikten sonra bazı semboller vücudunda oluşmaya başladı.

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin