Ruh 4x3

7.9K 672 27
                                    

Bir saat sonra.

Indria meditasyon pozisyonundayken vücut kaslarından sesler gelmeye başladı ve aurası daha da büyümeye başladı. Bir kaç saniye içinde aurası %50 daha büyük ve geniş olmuştu. 8. Seviyeye girmişti. Lakin yükselen aura hemen dizginleşti ve vücudun içine girmeye başladı.

Indria gözünü açtı," Ruh aleminin zirvesine geldikçe gücüm daha fazla artıyor ve kendimi yenilmez gibi hissediyorum. Diğer alemlerde böyle olmamıştı hiç." Indria kendine kendine mırıldanmıştı.

Olduğu yerden hızlıca kalktı ve ruh gücünü yaydı ruh gücü %25 daha genişlemişti, ve buna çok memnun kalmıştı. Etrafına keskin gözleriyle bakmaya başladı. Ruh gücünü yaydığı için etraftaki her şeyi hissedebiliyordu.

Karanlıkta bile olsa sanki aydınlıktaymış gibi her şeyi hissedebiliyordu.

Indria'nın ruh gücü yettiği mesafe kadar hiçbir canavar kalmamıştı, Indria bunu normal buldu ve hemen tünelin sonuna doğru hızlı bir şekilde yol aldı. Flash Adımı 7 seviyesini normal hızda kullanmaya başlayınca hem daha hızlı olduğunu hemde daha az enerji tükettiğini farketti.

Indria her adımda 150 metre ilerliyordu ve tünelin sonuna gidene kadar yeni gelişimiyle. enerjisinin %60 ı gidecekti lakin önemli değildi Indria için. O kadar enerjiyi çok rahat bir şekilde geri kazanabilirdi.

Kısa bir süre içerisinde Indria tünelin sonuna yaklaşmıştı ve oraya varana kadar ruh enerjisiyle tünelde onun geçtiği yoldan gelen dört kişi olduğunu hissetmişti. Hemen gittiği yolda durdu ve oturdu.

Lakin bunu yaparken enerjisini tamamen gizledi ve gizlerken enerji toplamaya başladı meditasyon yapmadan.

Indria keskin bakışlarıyla ileriye bakıyordu ve olabildiğince az ses çıkarmaya çalışıyordu. El gücü yüzlerce tonluk güce sahip olsa da kendi nefesini tutamazdı. Bunu yapmak için en azından Yeryüzü alemine geçmiş olması gerekiyordu.

Indria her zaman bir şeyi merak ediyordu, gezegendeki en ağır şey üç tonluk ağırlığında olmasına rağmen neden bir insan rahatlıkla kol gücünü yüzlerce ton ağırlığa çıkarabiliyordu.

Indria hep bunda mantık hatası bulmuştu lakin bir süre sonra düşünmeyi bırakmıştı. Indria ne kadar tüm enerjisini gizlese de ruh gücünden kaçabilmesinin imkanı yoktu diye düşünüyordu. Çünkü ruhu tamamen gizlemek gökyüzü aleminde ruhunu uyandırdığında gerçekleşebilecek olaylardan bir tanesiydi.

Lakin Indria'nın ruhu çoktan uyanmıştı ve o bunu fark etmemişti bile! Ruhu uyandığı için ruhunu gizleyebiliyordu istemsiz bir şekilde!

Gökyüzü aleminde olan bir insan çok zorlu eğitimlerden sonra ruhunu gizlemeyi başarır lakin Indria istemsiz bir şekilde, hiçbir fikri olmadan ruh gizlemeyi kullanıyordu.

Indria bir saattir hiç hareket etmeden onları bekliyordu bu süre içerisinde kaybettiği enerjinin %30 unu geri kazanmıştı, meditasyon yapsaydı şuan enerjisinin tamamını kazanmış olurdu.

Lakin meditasyon yapmadan enerji çekme taktiğiyle %70 daha yavaş bir şekilde enerji çekiyordu.

Indria önüne yoğunlaşmışken ruh gücü bir anda hareket etti. Ruh gücüne bir insan girmişti lakin bu insan kaçıyordu, onun peşinden iki insan geliyordu.

Indria anında anladı. İki kişi takım olup bir kişiyi kovalıyordu ve bu Indria'nın işine gelmişti! Neden işine gelmişti ? Onun amacı tünelin sonuna gelenleri öldürüp enerji kristallerini almak ve hiç uğraşmadan bitirmekti sınavı.

Ama şimdi onun önüne üç kişi çıkmıştı. Birisinde eksik kristal olsa bile diğeri tamamlayacaktı! Indria sinsi bir şekilde gülümsüyordu ve kılıcını kınından çıkardı.

Ve bir anda adım attı ikinciyi ve üçüncüyü attığı an onların önüne gelmişti. Karanlıkta bile olsa onlar anında birisinin geldiğini hissetti lakin çok geç kalmışlardı.

Indria dördüncü adımı attığında onların arkasındaydı. Lakin onların ayakları kesilmişti bile, Indria hemen konuşmaya başladı.

"Enerji kristallerinizi bana verin yoksa bir dahaki keseceğim yer sizin başınız olur!" Indria soğuk bir sesle konuşmuştu, bu üç kişinin hepsi Ruh alemi 4. Seviyedeydi ama böyle bir ses onların tüm vücutlarını korkudan titretmişti.

Hepsi ellerinin sallamasıyla enerji kristalleri yere düşmüştü. Hogg Larenin sınav için verdiği yüzük gerçekten işe yarıyordu.

Indria parmaklarındaki yüzüğe daha önce dikkat etmemişti Hogg Laren ilk verdiği zaman bakabilecek zamanı yoktu.

Nasıl kullanacağı hakkında bilgisi yoktu ve hemen genç adama sordu genç adam anında cevap verdi, "Yüzüğüne enerji yükleyip kristallere dokun." Dedi genç adam sakin bir sesle.

Indria hemen öyle yapmaya başladı ve kristallerin hepsi kısa sürede yüzüğe girmişti. Indria sinsi bir şekilde gülümsedi ve tünelin sonuna doğru gitmeye başladı.

Tünelin sonunda ışık vardı ve Indria ışığa doğru gidiyordu ışığa vardığında yemyeşil bir orman vardı. Bu ormanda ağaçlar yüzlerce metre yükseğe uzamıştı. Ve garip bir his veriyordu insana. Indria etrafına baktığında iki kişinin orada olduğunu gördü.

Indria şaşırmıştı ilk olmayı bekliyordu ama anlaşılan ondan daha güçlü kişiler vardı. Indria dikkatli olacaktı bundan sonra.

Indria hemen oturdu ve içindeki hissi çözmeye başladı lakin ne yaparsa yapsın bu hissi çözemiyordu. Ustasıyla konuşmaya başladı.

"Usta meditasyon yapmadan enerji çekebilecek bir teknik biliyor musun?" Diye sordu Indria sakin bir sesle.

Genç Adam anında cevap verdi, "Tabi ki biliyorum hemde üst seviye bir teknik. Senin kullandığın çöp tekniğinden bir kaç kat daha hızlı. Hatta kullandığın meditasyon yönteminden bile daha hızlı. Ama bunu kullanabilecek güçte değilsin. Çünkü senin çektiğin enerji senin dantianına göre. Bu teknikle enerji çekmeye kalksan dantianın haddinden fazla enerji alacak ve patlayacak. Senin gibi bir dantiana sahip birisi için bile tehlikeli bir durum bu." Dedi sakin bir sesle Genç Adam.

Indria bundan sonra konuşmadı ve saatler geçti en sonunda 12 saat geçmişti ve tünelden sadece bir kişi çıkmıştı.

Y:N(

Selam arkadaşlar bu bölüme pek fazla ilgi göstermedim sıkıla sıkıla yazdım büyük ihtimalle çok fazla hatam vardır kusura bakmayın)

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin