Garip Yılan 5x3

8.6K 698 59
                                    

Lakin o anda Genç Adam garip bir sesle konuşmaya başladı,"Ne kadar geri kalmanı istesem de acı çekip eğitim yapman için ben kendi öğrencimin güçsüz kalmasına izin veremem hahaha."Dedi ve kahkaha atmaya başladı.

Indria'nın bedeninden altın renginde bir enerji yükselmeye başladı, lakin bunu o Yaşlı Adam ve ya başka hiç kimse hissedemiyordu.

Genç Adam'ın enerjisi bir anda Indria'nın beynine doğru ilerlemeye başladı. Indria bir anda ferahlamış gibi hissetse de bir anda gözlerindeki canlılık yok oldu ve yere düştü. Bunun sebebi Genç Adam'ın ruh arındırmasına başlamasıydı.

Genç Adam şuan Indria'nın bilincinde elini kaldırmıştı ve o elden altın renginde enerji ortaya çıkıyordu.

Genç Adamın yüzü şuan çok ciddiydi ve kendi kendine konuştu, "Enerjim ruhu arındırmak yerine besliyor." Genç Adamın yüzünde çok garip bir ifade vardı.

Genç Adam bir anda diğer elini kaldırdı lakin o anda çok fazla enerji ortaya çıktı sadece ellerinde değil Genç Adamın tüm vücudunda ortaya çıkıyordu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Genç Adamın o enerjisi ortaya çıktığı sırada Dünyanın başka bir yerinde bir adam korkudan titriyordu.

Bu adamın yaşlı bir yüzü olmasına rağmen saçına ak düşmemişti ve çok sağlam bir vücudu olduğu dış görünüşünden bile belliydi.

Bu adam şuan titrek bir sesle konuşuyordu,"Benim bile alemini tespit edemediğim bir enerjiye sahip bir insan nasıl bu gezegende olabilir!!" Şu an bu adam korkudan titriyordu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Genç Adamın şu an tüm vücudu altın renkli bir ışık gibi parlıyordu. Tüm vücudu altın renkli ışığa dönmüştü.

Kısa bir süre sonra tüm enerji bir anda toplandı ve Genç Adam tekrar çıktı. Ter içindeydi ter içindeyken konuşmaya başladı ,"Gücümün yarısını harcadım böyle bir ruhu arındırmak için, Indria biraz daha güçlü olsaydı muhtemelen gücümün tamamını kullanmak zorunda kalırdım." Diye konuştu.

Indria bir kaç dakika sonra uyanmıştı ama zihni çok karışıktı sanki üzerine bir dağ çökmüş gibiydi. Indria başını tutarken konuşmaya başladı, "Usta arındırabildin mi?" Diye sordu.

Genç adam hemen övünmeye başladı, "Tabi ki senin ustan olarak böyle basit bir şeyi nasıl yapamam." Diye yapmacık bir kahkaha attı. Kahkaha atmış olsa da yüz ifadesi çok ciddiydi lakin Indria bunu göremiyordu.

Indria bir anda ayağında acı hissetti ve ayağına baktı şuan normal boyutta bir yılan dişleriyle Indria'nın ayaklarını ısırıyordu. Indria'nın zihni çok karışık olduğundan ruh gücünü yaymayı unuttu.

Bu yılan sarı renkli garip desenli bir deriye sahip kırmızı gözlü bir yılandı. Indria ruh gücünü yaydı ve yılanın gücünün Ruh alemi 7. Seviye olduğunu anladı ve elini sıktı yılana vurmak için. Ama yılan çok hızlı bir şekilde yerde delik açıp içine girmişti.

Indria ayağına baktı ve pek önemsemedi ona göre o seviyedeki bir yılanın zehrinin onun vücudunu etkilemeyeceğiydi.

Indria ustasıyla konuştu, "Usta fark ettim ki ben kendi seviyemdekileri bile yenmekte zorlanıyorum. Çok az teknik bildiğim doğru lakin kendi seviyemdekileri yenmenin bir yolu yok mu?" Diye sordu Indria.

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin