7x9 Gerçek(4)

7.4K 647 50
                                    

Şu an, Reba'nın tam kafasının üzerinde güneş gibi devasa büyüklükte bir ateş topu durmaktaydı. Bu ateş topu tüm arena kadar büyüktü. Ancak bu ateşin sıcaklığı Reba'yı biraz olsa etkilemiyordu.

Qi Zhang Ling ise Ha Hwang'a saldırmaya başlamıştı bile. Ellerini yumruk yapıp kaldımış,Ha Hwangın önüne gelip Ha Hwang'ın yüzüne savurmuştu

Ha Hwang basit bir el hareketiyle yumruğu durdurdu ve konuşmaya başladı, "Hadi sizle bir konuda anlaşalım. Altı dakika boyunca bana istediğiniz şekilde saldırın.Ben savunma dışında hiçbir karşılık vermeyeceğim. Altı dakikanın sonunda ise saldırmaya başlayacağım." dedi gülümseyerek.

Eli tutulan Qi Zhang Ling *raaa* diye bağırdı ve Ha Hwang'ın yüzüne doğru tekme savurdu. Ha Hwang gelen tekmeye bakarken diğer elinide kaldırdı ve üzerine gelen ayağıda tuttu. Qi Zhang Ling gülümsedi ve ağzını açtı. Ha Hwang onun ağzını açtığını görünce kaşlarını çattı, "Kahretsin...." dedi.

Qi Zhang Ling'in dilinin hemen üstünde küçücük bir enerji topu oluşmuştu o enerji topunu püskürdü. O enerji topunu püskürttüğü an enerji topu devasa boyutlara ulaştı ve Ha Hwang'a vurdu. Ha Hwang'a vurduğu an kulak delici bir ses dalgası oluştu ve enerji topu ses hızını aşarak Ha Hwang'ı sürüklemeye başladı.

Ha Hwang kendisini hiç savunamamıştı.Sadece kollarını açmış ,sürükleniyordu. Kızıl saçlı hancı Claude sürüklenen Ha Hwang'a bakınca sinirlendi ve Qi Zhang Linge baktı. Kendi ustası öyle sürüklenince doğal olarak sinirlenecekti.

Ha Hwang yüzlerce kilometre havada sürüklendi ve en sonunda durduğunda bedeninin üst tarafını kaplayan giysiler paramparça olmuştu.

Ha Hwang bir anda enerjinisi ortaya çıkardı ve kırk saniyede geldiği yolu beş saniyede geri döndü.

Qi Zhang Linge bakarken,"Gıdıkladı." dedi gülümseyerek.

Reba ellerini açtı ve devasa alev topu onun ellerine indi. Bunu gören Qi Zhang Ling hemen kenara çekildi. Ha Hwang gülümseyerek, "O şey biraz acıtacak gibi duruyor." dedi.

Reba devasa alev topunu tuttu onu kaldırıp Ha Hwang'a attı. Bunu yapınca Indria ustasına, "Usta madem her şeyi hayal gücüyle yapabiliyor. Neden o ateş topunu eliyle fırlattı?" diye sordu.

"Eğer onu atmak için hayal gücünü zorlarsa zihinsel dayanıklığı beş kat daha hızlı düşer. Hayal gücüyle oluşturup elleriyle yön vermesi çok mantıklı." dedi Gerçeği Gören Gözler.

Ha Hwang kendisine doğru gelen ateş topuna baktı ,elini ileriye doğru uzattı ve avucunu açıp parmaklarını birleştirdi. Ateş topu onun ellerine çarpacakken ellerini geri çekti ve ellerini enerjiyle kapladı. Daha sonra ellerini kavisli bir şekilde savurdu ve ateş topunu tam ortadan ikiye böldü! İkiye böldüğü an Qi Zhang Ling önünde belirdi ve çevik bir şekilde saldırmaya başladı.

Qi Zhan Ling onun dikkatini dağıtırken Reba tek parmağını yukarı kaldırdı ve tek parmağının üzerinde alev topu oluşmaya başladı.

Qi Zhang Ling'in yumruklarından ve tekmelerinden kaçınan. Ha Hwang bunu her yaptığında adice gülüyordu.

Gerçeği Gören Gözler bıkkın bir sesle, "İnanamıyorum kendime, üç veledin saçma sapan dövüşmesini izliyorum. Ha Hwang denilen aptal o enerji topu yüzünden iç organları zarar görmesine rağmen bunu belli etmemek için efor harcıyor. Qi Zhang Ling denilen aptal zaten dövüşün d sini bilmiyor. Çok aptalca hareket ediyor, o Reba denilen kıza şaşırıyorum zaten. Aptalın annesi babası ölmüş olmalı o daha yavruyken. Yoksa öyle dövüşmesi çok utanç verici olurdu, başka bir ejderha burada olsa gülme krizine girerdi. Aptal insana dönüşmüş olmasına rağmen Ejderha'yken yaptığı hareketleri yapıyor." dedi ve çemkirmeye başladı. "Uykum geldi" deyip sustu.

Indria ustasına dalga geçer bir sesle, "Usta saygısızlığımı mazur gör ama sanırım ayı olacakken köşeyi dönüp teknik olmuşsun." dedi güldü zihninde.

"Saygılı ol velet" dedi ve sustu Gerçeği Gören Gözler.

Indria önündeki savaşa odaklanmayı bıraktı ve Leya'ya baktı, Leya'nın biraz tedirgin olduğunu gördü. Giydiği elbiseyi sıkıca tutmuştu ve ustasının kazanmasını gönülden istiyordu.

Indria tekrar savaşa baktı Ha Hwang'ın fiziksel olarak pek fazla zararı yoktu ama ustasının dediğine göre iç organları zarar görmüştü.

Bu savaş böyle sürmeye devam etti.Qi Zhang Ling yumruğu ve tekmeiyle saldırdı,Reba'da alev topu yapıp atmaya başladı ve Ha Hwang'ın onlara verdiği süre bitti.

Qi Zhang Ling eski haline geri dönmüştü şu an nefes nefeseydi, Reba'da aynı şekilde nefes nefeseydi. Altı dakikadır Ha Hwang'a saldırıyorlardı,Ancak enerji topu dışında ciddi bir saldırı almamıştı Ha Hwang

Qi Zhang Ling,"Gerçekten onurlu bir insansın, bize altı dakika boyunca saldırmayacağını söyledin ve dediğini yaptın. Artık beni öldürsende senden sadece bir isteğim var, kabul edip etmemek sana kalmış. Öğrencimi sağ bırak lütfen.." dedi yalvarır bir sesle.

Ha Hwang'ın yüzünde ciddi bir ifade belirdi ve yavaşça Qi Zhang Ling'in yanına süzülmeye başladı. Qi Zhang Ling havada diz çöktü ve . daha rahat kesmesi için başını öne eğdi.

Bunu gören Ha Sun küfretmeye başladı. Elinden gelebileceği en yüksek sesle. "Napıyorsun! Sen koruyucusun nasıl haine karşı diz çökersin!" dedi.

Ha Hwang ellerini Qi Zhang Ling'in ensesine koydu, daha sonra yavaşça ellerini kaldırmaya başladı. Bunu gören Leya bir anda koltuğundan ayağa kalktı, "Hayır!! Lütfen ustamı öldürme!!"

Ha Hwang ellerini hızlıca indirdi ve Qi Zhang Ling'in taktığı kolyeyi kesti. Bu kolye çok inceydi ve herkes tarafınadn farkedilmezdi. Bu kolye Beyaz Kaplan imparatorluğunun amblemiydi. Bu her koruyucunun takması gereken kolyeydi. Ha Hwang emir verir bir şekilde, "Ayağa kalk!" dedi. Qi Zhang Ling ayağa kalktı ve şaşkın bir şekilde Ha Hwang'a baktı.

Ha Hwang, "Beyaz Kaplan İmparatorluğu koruyucusu Qi Zhang Ling. Koruyucu olduğun imparatorluğun ne kadar aşağılık olduğunu sana göstereceğim!" dedi. Bunu dedikten sonra ellerinde bir anda küçük bir top belirdi bu top görüntü kaydedilmesini sağlardı. Daha sonra üstündeki kırmızı düğmeye basınca görüntüyü dışa vururdu.

Ha Hwang düğmeye bastı ve bir anda bir görüntü oluştu gökyüzünde. Indria bunu görünce ellerini sıktı ve kaşlarını çattı. Gelen görüntüde köleler vardı! Daha sonra yüzlerce çıplak kız görüntüye geldi. Hemen ardından canavar dağı geldi ve canavar dağının içindeki bir mağarada esir tutulan yüzlerce kaplan geldi. Qi Zhang Ling görüntüdekilere şaşkınlıkla baktı, "Bunlar nedir?" dedi.

Ha Hwang, "Sabırlı ol" dedi. Bunu dedikten sonra görüntü tekrar değişti ve görüntüye on binlerce kişilik br mezar geldi. Daha sonra bir kadın geldi.Bu kadın çok güzeldi ve giydiği kıyafetler imparatoriçeye aitti. Ama hemen yanında bir yaşlı adam onu yakalamıştı. Yakalayan yaşlı adam bu güzel kadının boynunu yalıyor kadın ise boynunu geri çekiyordu. Bu görüntü geldiği an Ha Hwang düğmeye bastı, "Son gelen görüntüdeki kadın benim karımdı. Diğer adam ise benim babamdı. Beyaz Kaplan İmparatorluğu asla özgürlükle yönetilmedi. Gördüğün köleler Yeşil Kaplumbağa İmparatorluğunda bizim imparatorluğumuz için çalıştırılan köleler. O gördüğün çıplak kızlar ise imparatorun zevkini tatmin etmesi için getirilen kız kölelerdi. Ben hiçbirini kabul etmedim.O gördüğün mezarlık ise imparatorların bir gece yattıktan sonra hamile kalmalarından korktuğu için öldürdüğü kızların mezarıydı. Ben bunların hepsini imparator olduktan kısa bir süre sonra öğrendim. Koruyuculuk yaptığın imparatorluk işte bu kadar iğrenç bir yer Qi Zhang Ling!" dedi sinirli bir şekilde Ha Hwang.

Dn:İndria emekliyemi ayrildi.Nerde bu uşak kaç bölümdür doğru düzgün savaştığını görmedim.Senin yüzünden en sonunda bende arada kaynayacagim o olacak. ,:):):)

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin