Ana Saha Sınavı 4x1

10K 702 51
                                    

Beş yılın sonunda Indria on sekiz yaşına girmişti. Vücudunun kasları şişmişti, boyu uzamıştı ve tam bir erkek gibiydi. Geniş sırtı ile çok güçlü bir hava veriyordu. Gözleri ile bir insanı ürpertecek keskin bakışlara sahipti ve tamamen usta dövüşçü havası veriyordu.

Indria'nın şu anki gücü Ruh alemi beşinci seviyeydi, Indria beş yıl boyunca sadece üç seviye atlamıştı. Bunun sebebi ustasının verdiği emirdi.

Indria beş yıl içinde kılıçta tamamen ustalaşmıştı. Kılıç salladığında rüzgarı delip geçiyordu ve tiz bir ses çıkıyordu. Kılıcı normal bir insanın gözle göremeyeceği bir seviyede hareket ettiriyordu.

Lakin bu eğitimin daha ikinci aşamasıydı! Indria şuan ormanın merkezinde bir ağaç kesip üstüne oturmuştu. Ormanın ilerisine dikkatli bir şekilde bakıyordu. Olduğu yerde bir anda kayboldu ve yüz metre ötede ortaya çıktı ve tekrar ortaya kayboldu, tekrar yüz metre ilerde ortaya çıktı.

Indria beş yıl içinde Flash Adımında 7. Seviyeye gelmişti ve her kullanışında dantianından %5 enerji gidiyordu. Rahatsızlanmadan beş kez kullanabilirdi. On kez de kullanabilirdi ama bu enerjisinin yarısını götürürdü. Onun için beş seferden fazla kullanmıyordu.

Indria beş kez kullanmanın sonunda ormanın dışına gelmişti, yaklaşık beş yıldır ormandan dışarı çıkmamıştı. Şuan giysileri yırtılmıştı ve bir dilenciden farkı yoktu.

İç sahada onu gören insanlar ona aşağılayıcı bir şekilde bakıyordu. Lakin karşısındaki insanın Ruh alemi 5. Seviye olduğundan haberleri yoktu. Onlara göre bir dilenciden farkı yoktu karşısındakinin.

Indria evine doğru gitmeye başladı ve eve giriş yaptığında şok oldu çünkü evde beş yıl içinde hiçbir fark oluşmamıştı. En ufak bir tozlanma bile yoktu. Buna şaşırdı ama fazla önemsemedi. Kendine yeni bir giysi almak istiyordu lakin parası yoktu.

Indria beş yıl içinde çok fazla canavar öldürmüştü ve enerji kristali toplamıştı. Hepsi de Ruh alemindeki canavarların enerji kristalleriydi lakin Indria'nın boyutsal yüzüğü olmadığı için onları saklayacak yeri yoktu.

Sonuçta boyutsal yüzük dünya içinde çok değerli olan bir yüzüktü. Boyutsal yüzük ne olursa olsun herşeyi saklayabileceğin yüzüklerdir. Lakin kalite farklarıyla bile alanı değişebiliyordu.

10x10 alana sahip yüzükler varken 1000x1000 alana sahip yüzükler bile vardı. Lakin 1000x1000 lik yüzükler en pahalı ve nadir yüzüklerdendi. Dünyada olan 1000x1000lik yüzük sayısı parmak sayısını geçmiyordu.

Ve Indria gibi bir eski bir kölede 10x10 luk bir yüzük bile yoktu. Eğer birtane boyutsal yüzüğü olsaydı kristal satarak çok fazla miktarda para kazanabilirdi.

Indria evde fazla kalmadı. Ruh alemi 5. Seviyesine girdiği için burada herkesin gözünde muhteşem olan Ana bölüme girebilmesi yeterli demekti.

Indria kayıt için gitti ve kendini kayıt ettirdi ana bölüme. Sınavlar iki yılda bir yapılıyordu ve Indria kendini çok şanslı hissetti çünkü Ana bölüm sınavları yarındı. Indria hemen eve geri döndü ve hızlı bir şekilde uyudu.

Beş yıl boyunca ya ağaçta yada yerde yatmıştı ve gerçekten rahat değildi yatakla kıyaslanınca. Uzun zamandan sonra rahat bir yerde uzandığı için anında uyumuştu.

Indria kalktığında şafak yeni sökmüştü güneş gözlerine vuruyordu. Elini gözlerine götürdü ve yatağından kalktı. Çok erken kalkmıştı bunu fazla önemsememişti ama acıkmıştı. Ormanda olsa hayvan avlardı ve ya meyve yerdi ama şuan evde yiyecek bir şey yoktu.

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin