Saygısız ! 4x6

8.1K 749 71
                                    

Sarayın yerden göğe kadar her tarafı altınla kaplıydı ve insana zenginlik budur ifadesi veriyordu. O sarayın sadece bir parçası bile bir insanı 7 yıl geçindirebilecek zenginlikteydi.

Indria ona bakınca fakirlik duygusu harekete geçti, ve hayal kurmaya başladı. İleride böyle bir saraya sahip olabilir miydi acaba. Gözleri ışıldamaya başladı. İlerde çok zengin birisi olmak istiyordu ama ondan önce güçlü birisi olması lazımdı.

Yan Li saraya bakarken hemen aurasını geri çekti ve saygılı bir yürüyüşle saraya ilerlemeye başladı. Yan Li bile bu sarayın önünde saygısızlık etmeye cesaret edemiyordu.

Kraliyet Ailesinin gücüydü bu. İmparatorluktaki hiçbir güç Kraliyet ailesine saygısızlık yapamazdı. Sarayın girişine doğru ilerlerken yollar çiçeklerle kaplıydı.

Dünyada bulunan her türlü güzel kokulu çiçek vardı burada ve insana cennet hissi veriyordu. Indria saraya doğru ilerlerken bir an sarayın onu yutacağını sandı. Çok yüksek bir baskı altındaydı ve nefesi ağırlamıştı. Ama bu durumda bile dik duruyordu.

Sarayın içine girdikten sonra sarayın içindeki ihtişamlık Indria'yı mest etmişti ve konuşmaya başladı, "Ne kadar da lüks bir saray." Diye söyledi şaşkın bir şekilde.

Yan Li duygusuz bir şekilde Indria'ya baktı ve konuşmaya başladı, "Senin kalacağın yeri görünce eminim bunu gördüğünden en azından bir kaç bin kat daha fazla şaşıracaksın." Diye söyledi.

Indria bunu duyunca bir anda istemsiz bir şekilde gülümsedi. Acaba ne kadar lüks bir yerde kalacaktı?

Uzun bir yürüyüşten sonra hala sarayın sonuna gelmemişlerdi. Normal şekilde yürüyorlardı. Bu sarayın içinde kimse koşmaya cesaret edemezdi. Şüphesiz bu saygısızlık olurdu.

Yan Li gibi muazzam bir uzman bile adımlarını yavaş bir şekilde atıyordu en ufak bir ses çıkarmamaya çalışıyordu. Indria ise her adımda ölecek gibiydi muazzam bir baskı altındaydı. Bunun sebebini anlamıyordu neden bu kadar yoğun bir baskı altındaydı.

Eninde sonunda büyük bir kapının önüne gelmişlerdi Yan Li ve Indria. Yan Li çok yavaş bir şekilde elini kaldırdı ve yavaş bir şekilde kapıyı çaldı.

Kısa bir süre sonra nazik bir ses kapının ardından geldi, Yan Li saygılı bir şekilde odaya adımını attı. Bunu gören Indria'da saygılı bir şekilde odaya adımını attı.

Odaya girdikten sonra Indria'nın üzerindeki tüm baskı ortadan kaybolmuştu. Buna şaşırmıştı ve saygılı bir şekilde odanın içine yürümeye başladı.

Odanın içinde bir masa ve bir sandalye vardı. Sandalyede çok genç görünen bir kadın vardı. Tuz kadar beyaz bir yüzü, su kadar sakin bir yüzü vardı. Gök kadar mavi ve hiddetli gözleri vardı. Sadece bir insana bakarak o insanı korkutabilecek derecedeydi.

Indria bu kişinin kim olduğunu bilmiyordu ama Yan Li çok saygılı bir şekilde davranıyordu.

Genç Kadın yavaş ve nazik bir sesle konuşmaya başladı Yan Li'ye bakarak, "Ne oldu Li ne için geldin?" Dedi sakin bir sesle.

Yan Li hemen cevap verdi saygılı bir şekilde, "Efendim, bugün Dış bölümü için bir öğrenci getirdim. Adı Indria kendisi çok yetenekli birisi eminim karşılıyor gereksinimleri." Dedi Yan Li.

Yan Li'nin konuşmasından sonra Genç Kadın keskin gözleriyle Indria'ya baktı ve konuşmaya başladı, "Li odadan çıkabilirsin." Dedi sakin bir sesle.

Yan Li hiç tereddüt etmeden saygılı bir şekilde odadan çıktı.

Odadan çıktıktan sonra bir anda büyük bir enerji dalgası Genç Kadının vücudundan çıktı, Enerjinin verdiği his sarayın verdiği basıncı gölgede bırakacak güçteydi.

Enerji hızlı bir şekilde Ruh gücüne dönüştü. Bir anda kırmızı renge dönüşen enerji hızlı bir şekilde Indria'nın bilincine girdi.

Kadının amacı Indria'nın yeterli olduğunu denemekti ve bu sırada Genç Adam Indria'nın bilincinde uyuyordu.

Kırmızı enerji Indria'nın bilincine girdiği anda Genç Adamın gözleri kıpırdadı ve bir anda çok az bir enerji Indria'nın vücudundan çıktı.

Kadın kaşlarını çattı. Ne olduğunu anlayamadı. Bu genç adamın enerjisiydi. Genç adam bir anda gözlerini açtı ve sinirli bir şekilde bağırdı.

"Bu çöp gezegende hangi saygısız beni uykumdan uyandırmaya cüret ediyor!!!!" Genç Adam sinirli bir şekilde bağırdı ve bir anda sınırsız gibi bir enerji dalgası Indria'nın vücudundan yükseldi.

Genç Kadın bunu görünce o sakin yüzü korkuya bürünmüştü, O enerji bir anda Genç Adama dönüştü şuan Genç Adamın gözleri çok korkutucuydu.

Genç Adamı görünce Genç Kadın çok korkmuştu, Genç Adam elini bir sallamasıyla o kırmızı enerji korkuyla geri çekildi ve elini tekrar salladığında Genç Kadın yere çökmüştü yüksek bir sesle.

Bu sesi duyan Yan Li, Indria'ya testler uyguladığını düşünüyordu çünkü çoğu öğrenci enerjiye dayanamayınca çöküyordu.

Bu sesi yapan kişinin Genç Kadın olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu.

Genç Kadın önündeki adama baktı ve korku ve titrek bir sesle konuşmaya başladı, "Sen kimsin?" Diye konuştu titrek bir sesle.

Indria bu kadının kim olduğu hakkında bir fikri yoktu ama bu kadının adı Chi Bu Chang idi İmparatorluğun en güçlü uzmanlarındandı ve Natural aleminin zirvesindeydi.

Ayrıca Yan Li'nin ustasıydı lakin böyle bir uzman Genç Adamın önünde çökmüştü.

Genç Adam sinirli bir şekilde Genç Kadına bakıp konuştu, "Saygısız! Sana kim konuşmana izin verdi!" Diye hiddetli bir şekilde konuştu.

Genç Adam elini tekrar salladı ve Genç Kadın kan kustu, bir daha konuşmaya cesaret edemedi. Önündeki kişinin kim olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu ama emin olduğu tek bir şey vardı. Bu kişi isterse İmparatorluğu tek parmağıyla yok edebilecek güçteydi!

YN: Kısa ama heyecanlı bir bölüm oldu sizce ? :D :D 

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin