8x18 Alemler

5K 335 61
                                    

Indria'nın dehşete düşme sebebini düşünmeye bile gerek yoktu. Sertah'ın anlattığı şeyler yüzünden dehşete düşmüştü. Öyle bir ortam da midesinin bulanacağını düşünüyordu.

Gerçeği Gören Gözler'in dehşete düşme sebebi de belliydi. Gerçeği Gören Gözler değilde Asura Ailesi hakkında yüzeysel bilgiye birisi bile orada olsa, dehşete düşerdi. Bunun sebebi anlatılanlar yüzünden değildi. Bunun sebebi, Asura Ailesinin yedi efsanesinden birisinin karşılarında olmasıydı!

Asura Ailesi'nin yedi efsanesi diğer ismiyle Asura Ailesinin yedi atası olarak da biliniyordu. Asura Ailesinde ki her hangi birisi orada olsaydı, karşısında atasını görseydi hemen diz çökerdi.

Asura Ailesinin yedi efsanesi aynı zamanda aile içerisinde en çok saygı gösterilen yedi kişiydi. Tüm aile onların ölüm yıl dönümünü her yıl düzenli bir şekilde törenle kutlardı.

"Asura Ailesinin yedi atasından birisine saygılarımı sunarım!" Gerçeği Gören Gözler diz çökerek başını eğdi. Sertah'ın gücü, şöhreti ve statüsü karşısında Gerçeği Gören Gözler'in ustası değersiz kalırdı. Sadece değersiz olmakla kalmaz, eğer karşı karşıya gelseler Gerçeği Gören Gözler'in ustasına söz hakkı bile düşmezdi.

Sertah önce onu yerden kaldırdı ve bir daha diz çökmemesi için uyardı. Daha sonra aklına takılan soruyu sordu, "Yedi atası mı, ne demek istiyorsun?" Gerçeği Gören Gözler'in sözleri onun kafasını ciddi anlamda karıştırmıştı.

Sertah'ın sorusuyla karşı karşıya kalınca Gerçeği Gören Gözler önce şaşırdı, bir kaç saniye sonra şaşkınlığı geçti. Gerçeği Gören Gözler'in aklına gelen en mantıklı sebep Sertah öldükten sonra yedi efsaneden birisi olarak anılmasıydı.

Bu yüzden yavaşça yedi efsaneyi yüzeysel olarak açıklamaya başladı, "Yedi ata aynı zamanda yedi efsane Asura Ailesinde ki önemi devasadır. Çünkü yedi efsane demek Asura Ailesinin tarihine yön vermiş yedi insan demekti."

Sertah bu sözlerini duyduğunda kaşlarını hafifçe çattı, "Yedi efsane derken büyük ihtimalle dört atadan bahsediyorsun. Benim zamanımda bu sayı dörttü ve onların arasına gücümün zirvesindeyken bile katılmamın olasılığı yoktu. Nasıl olur da öldükten sonra ismim onların arasına geçebiliyor?" Sertah bu olayın arkasında başka şeyler olduğunu düşünmeye başladı.

"Acaba, lanetli olmamla ilgili bir bağı var mı? Hayır, hayır, bu lanet sadece tanrılar tarafından uygulanabilir." Sertah'ın aklında buna benzer yüzlerce düşünce geçmeye başlamıştı. En sonunda aklına gelen en mantıklı düşünceden bir fikir üretti, "Genç adam." Sertah sakin bakışlarını Indria'ya çevirdi ve konuşmaya devam etti, "Beni bu evrenden çıkarmalısın. Üst alemlerden birisine gitmemiz lazım."

Indria bir şey anlamamıştı ve onların ne olduğunu soracağı sırada, "Üst alemler gerçek mi?" Gerçeği Gören Gözler hızlı davranarak sordu. Sertah gülümsedi, "Genç adam, gerçek olmayan bir şey ise neden gitmemiz lazım derim ki?"

Gerçeği Gören Gözler cevabını almıştı ve kafasını onaylarmış gibi salladı. O anda Indria öne çıktı ve sorusunu sordu, "Üst alemler nedir?"

"Üst alemler dediğimiz şeyi başka bir evren olarak hayal edebilirsin. Üst alemler diğer adıyla üst düzey düzlemler. Alemler bizim evrenimizin aksine yüzlerce gezegene sahip değil. Tek bir dünya var ve o dünyanın büyüklüğü bizim evrenimizin yüzlerce katı büyüklüğünde. Ancak bir üst alem sadece böyle olmak zorunda değil. Bizim evrenimize benzer de üst alemler var. Bir kez bir evren üst aleme dönüşünce kendi kendini şekillendirmeye başlar. Önünde iki seçenek olur, ya olduğundan çok daha fazla büyür, ya da ilk bahsettiğim üst alem gibi tek bir gezegene dönüşür. Ama büyüklüğü devasa olur. Bizim evrenimiz de üst aleme dönüşebilir, bunun sadece tek bir şartı var. Bizim evren de doğmuş her hangi bir insanın ölümsüzlük seviyesine ulaşması yeterli. Üst alemlerden de üstün Yüce Alemler var ve bu alemlerin büyüklüğü devasadır. Üst alemler hakkında bilgiye sahip olsam da ne yazık ki Yüce Alemler hakkında pek bilgiye sahip değilim. Ama okuduğum bir antik kitapta şunlar yazıyordu, 'Üst alemde bulunan bir ölümsüzün sayısı bir elin parmağını zorluklarla geçer. Yüce Alemlerde bulunan ölümsüz sayısı ise üst alemlerde yaşayan insanların toplamından bile fazladır. ' Böylece bizim evrenimiz, üst alemler ve Yüce Alemler arasındaki farkı öğrenmiş oldun." Sertah bir öğretmeni andıran konuşmasıyla Indria'yı etkilemişti.

IndriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin