Mağara'nın içi karanlık olsa da mağaranın derinliğine gittikçe, etraf aydınlıklaşıyordu. Bunun sebebi duvarda olan özel mücevherlerdi. Yemyeşildiler ve yeşil renk saçıyorlardı etrafa. Derine gittikçe mücevher sayısı artıyordu.
Kaplan yavaş bir şekilde yaklaşık on dakika yürüdü, on dakikanın ardından mağaranın sonuna gelmiştiler. Mağaranın sonunda her yer aydınlıktı, her yer mücevherlerle kaplıydı. Kaplan elini sırtına götürdü ve Indria'yı yere koydu.
Indria'yı yere koyduktan sonra patilerini Indria'nın göğsüne koydu. Ardından kaplanın etrafında sarı enerjiler oluşmaya başladı. Sarı enerjiler yavaşça Indria'nın vücudunun içine girmeye başladı.
Indria sarı enerjilerinin vücudunun içine girdikten sonra vücudundaki değişikliği fark edince şok oldu. Vücudu %100 daha hızlı iyileşmeye başlamıştı!
Tüm yaralar çok hızlı bir şekilde kapanmaya başlamıştı ve baş dakikadan kısa bir sürede Indria'nın vücudunda en ufak bir yara yoktu.
Indria olayların şokundayken zihninde konuşmaya başladı, "Usta kaplan ne yaptı böyle? Başkasının enerjisiyle bir insanın iyileştirilebileceğini hiç bir yerde duymadım" Şaşkınlıklar içerisinde söylemişti.
Ustası sorduğu cevap karşısında,"İlk önce şunu bilmen lazım bir kez enerji çalışmaya başladıktan sonra sonu olmayan Dövüş Yolu'na girersin ve güçlendikçe o yolda ilerlersin. Lakin bu yolu oluşturan canlılar vardır. İşte bu yolu oluşturan ve bu yolun hakimi olanlar Ejderha ve Kaplanlardır! Dantianını geliştirip teknikleri yapan ilk canlılar Kaplanlardır! Enerjisini kullanmayı ve yönlendirmeyi ilk öğrenen ve öğreten kişiler Kaplanlar'dır! Yani Kaplanlar insanlara enerjsini kullanmayı yönlendirmeyi öğretti hatta teknik öğrettiler insanlara. Teknik oluşturmayı bile öğrettiler. Kaplanların aksine Ejderhalar ise insanlara Elementleri nasıl kullanacağını, nasıl kontrol edebileceğini öğrettiler. Ejderhalar elementlerin ustasıdır Kaplanlar ise enerji ustaları gibi bir şey diye düşünebilirsin, fark etmez. Yani dövüşlerde kaplanlar neredeyse yenilmezdir. Senin şu dövüştüğün mavi alevlerle kaplı kaplanı hatırlıyor musun sınavdayken? O bir melez kaplandı eğer gerçek bir kaplan olsaydı onu yenme olasılığın sıfırdı. Lakin karşındaki kaplan gerçek bir kaplan hatta soylu bir kaplan. Onun enerji kontrolleri insanları aşıyor. Bir insanın onun yapabildiğini yapabilmesi için en azından imparator alemini geçmiş kişiler olması lazım. Ayrıca şunu da unutmaman lazım ki Kaplanlar tüm evrenin en soylu hayvanlarındandır! Çoğu kişiye göre en soylu kişiler Ejderhalardır lakin bu yanlış. En soylu canavarlar Kaplanlardır. Ejderhalar tembel yaratıklardır dövüşten kaçınırlar bunun sebebi korkmaları değil. Bunun sebebi gereksiz ölümden kaçınmalarıdır! Bir Ejderhanın en güçsüz büyüsü kocaman bir şehri rahatlıkla yok edebilecek derecededir. Muhtemelen sen bilmiyorsun lakin Ejderhalar enerjiyle değil büyüyle elementleri kontrol ederler. Ejderha ve Kaplanları ayıran özelliklerden birisi Ejderhaların büyü kullanmasıyken Kaplanların Dantianının olması. Anlayacağın gibi Ejderhaların dantianı yoktur lakin bu büyü olmasa güçsüz oldukları anlamına gelmez. Ejderhaların en güçsüzü Natural alemindedir. Sana şimdi Ejderhaları anlatamam. Onlardan birisiyle karşılaşınca güçlerini kendi gözlerinle görürsün zaten. Tabi karşılaşacağın Ejderha kendini beğenmiş bir ejderha değilse." Sakin ve ciddi bir şekilde konuşmuştu Indria söylediği her kelimeyi beynine kazımıştı.
Ama Indria'nın şaşırdığı bir şey vardı o da Ejderhaların büyü yapmalarıydı, hatırladığı kadarıyla büyücü insanlar olabiliyordu. Lakin çok güçlü olabilecekleri korkusuyla anında güçlü kişiler tarafından öldürülüyorlardı.
Indria aklına bir soru gelmişti ve o soruyu zihninde ustasına sormuştu," Usta evrende büyücüler yaygın mı?" Diye sordu.
Ustası komik bir şey duymuş gibi gülmeye başladı ve konuştu, "Tüm evrende büyücüler ve savaşçı sayıları birbirine çok yakın yani ikisi de nadir değil hatta çok çok yaygın. Zaten onlar dışında herhangi bir sınıf yok ayrıca büyücü değilsin diye üzülme ileriki alemlerde bedenin yavaş yavaş İlahi bir beden olmaya başlayacak. Öyle olduğu an artık büyü yapmaya başlayabileceksin." Diye cevap verdi.
Indria bir şey daha sordu," Usta Büyücüler ve Savaşçılar arasındaki fark nedir?"
Ustası anında cevap vermişti, "Aslında element konusunda Büyücüler ve Savaşçılar arasında pek fark yok. Savaşçılar uzun süren eğitim sonucunda elementleri rahatlıkla kontrol etme noktasına gelirler. Natural alemine bir kez adım attığında element kontrol etmede tek seferde büyük yol kat ediyorsun. Ama Büyücüler sadece hayal gücünü kullanarak elementleri kontrol edebilirler her hangi bir çalışma yapmadan! Tek çalışma yapacakları şeyler hayal güçleri olur. Mesela bir alev topu hayal etseler alev topu anında oluşmaya başlayacak. Savaşçılarda ise alev topu oluşturmak zordur bazı el hareketleri ve benzeri şeyler yapman lazım. Büyücülerde bu sorun yok yani Büyücü değilsin diye pek üzülme :D" Gülerek cevap vermişti.
Indria ustasıyla olan konuşmadan sonra kaplanı unutmuştu ve önünde oturmuş kaplana bakmaya başlamıştı. Bu kaplan karşısında herhangi bir şekilde tetikte olmasına gerek yoktu çünkü kaplan onu öldürmek isteseydi bu onun için göz kırpmak kadar kolay olacaktı. Kaplanın tek darbesiyle Indria bir hamura dönüşebilirdi. Arada iki alem fark vardı!
Ayrıca bu Kaplana karşı minnet duyuyordu çünkü onu kurtarmıştı. Onu şaşırtan şey onu kurtarmasıydı. Sonuçta kaplan gibi soylu bir hayvanın bir insanı kurtarması anormaldi!
Anormal bile bu olay karşısında yetersiz kalıyordu. Kaplan şuan Indria'ya sakin bir şekilde bakıyorken yerinden kalkıp ona doğru gelmeye başladı. Indria buna karşı her hangi bir harekette bulunmadı çünkü Gökyüzü alemi 2. Seviyesinde olan bir kaplana ne yapabilirdi ki ?
Kaplan onun önüne geldi ve patisini kaldırıp nazik bir şekilde Indria'nın alnına koydu, Indria yapmaya çalıştığı şeyi görünce şok olmuştu. Çünkü Kaplan kendisi onun evcil hayvanı olmak istiyordu. Bu daha önce tarihte yaşanmamıştı bile!
Bir hayvanın kendi başına bir insanın evcil hayvanı olması anormallerin anormaliydi. Kaplan gibi bir canavarın öyle bir şey yapması imkansız gibi bir şeydi.
Kısa sürede ruhsal bağlantı oluşmuştu ve Indria'nın zihninde ustasının sesi yankılandı, "Hıh başkasıyla aynı ortamı paylaşmak istemiyordum" Dedi sinirli bir şekilde.
Indria bir su kadar sakin, bir yıldırım kadar hiddetli bir ses duymuştu zihninde, "Merhaba insan!"
YN : Evett bu bölümde Ejderhalar ve Büyücüler hakkında bayağı açıklık getirdim görüşlerinizi yazarsanız sevinirim ayrıca arkadaşlar bölümlerde yazım hatalarım falan olabilir. Okulu yarım bırakmış birisi olarak yarım yamalak bir türkçe ile yazıyorum zaten kusuruma bakmayın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Indria
FantasiHayatım boyunca gerçeği aradım ama neyin gerçeğini? Merhamet dileyen acınası bir çok masum insan öldürdüm hem de gözümü kırpmadan. Sayısız canavarın hayatı benim ellerimde son buldu. Peki elime ne geçti? Koca bir hiç, ancak sonunda o gerçeği bulduğu...