A várost hatalmas cseppekben áztatta az eső, elnyomva zajával minden aprócska neszt, mely az utcában volt hallható. A hidegen süvítő szél határozottan a tél végét szándékozott visszahozni nekünk, emlékeztetve ezzel mindenkit, a tavasz még éppen csak elérkezni látszott. Eme zord időjárás ellenére az angyal ott vesztegelt, továbbra is motorján ücsörögve. Elázott ruhái testére tapadtak, megmutatva kíváncsi szemeim számára szépen kidolgozott izmait. Csurom vízzel teli fürtjei némiképp hozzátapadtak hibátlan arcához, mégsem zavartatta magát a homlokán végigcsordogáló vízcseppek hadával. Láttam, valamelyest didergett mozdulatlan testhelyzetéből kifolyólag, de nem indult melegebb hely felkeresésére.
A hasamban észlelhető gyomorideg meggátolta, hogy szétnyílt ajkaim közül akár egy hang is távozzon, ezáltal inkább vissza is zártam számat. A fedetlen karomnak csapódó hideg szél egész testemen libabőrt keltett, viszont nem szándékoztam bemenni a melegséget nyújtó lakásba, míg nem érezhettem Harry csábító ajkainak mámorító ízét. Smaragd íriszei lankadatlanul elidőztek számára távol lévő arcomon, miként karjait összefonta egyenletesen emelkedő, s süllyedő mellkasa előtt. Az ajkain ékeskedő elismerő vigyor láttán orcáimra erős pírt engedtem a testemnek csapódó hideg levegő ellenére is. Ugyan kizárólag messziről lehetett szemtanúja reakciómnak, mégis halk kuncogása csengett füleimben, elnyomva a vihar moraját.
Némi tétovázást követően remegő lábaim kivezettek a biztonságot nyújtó tető alól egyenesen a nyílt utcára, melyet a kellemetlen eső áztatott órák óta. Gerincem vonalán borzongás szaladt végig a karomat mosó esőcseppek tömkelegétől, viszont a meghátrálást, mint szót, nem ismertem. Az angyal feltápászkodott motorjának üléséről, amint ráeszmélt, lábaim irányába tereltek. Pillanatnyilag nem érzékeltem a tavaszias időt, hiszen a hideg szél kínozni igyekezett engem minden egyes aprócska századmásodpercben, mintha lelkemen fekete lyuk tátongott volna el sem követett bűneimből adódóan. Göndör fürtjeim felfogták az égből érkező esőcseppeket, melynek hála a szél vizesen fújta hajamat szemeim elé. Egy határozott mozdulattal tűrtem loknijaimat a fülem mögé, bár törekvésem hiábavalónak bizonyult.
Mások valószínűsíthetően a megfutamodást választották volna a villámcsapásokkal és jéghideg esőcseppekkel megfűszerezett éjszaka dacára, ellenben én vakmerő döntést hozva közeledtem Harry irányába. A nyirkos betonon megtett lépések közepette éreztem, miként a víz beáramlott otthoni mamuszom szövetes anyagán, ezzel áztatva el mezítelen lábaimat. Testem nyomban didergésbe kezdett, viszont a megállás nem szerepelt a fejemben megalkotott tervek között. Harry zöld íriszei úgy mértek végig engem, mintha régi ismerősként köszönthetett volna újra legutóbb megejtett, délutáni találkozásunk óta. Önkénytelenül is tudomást szereztem a tekintetében lángoló kéjes vágyról, amily emóciót eső áztatta testem látványa gyújtott fel vérében. Melltartó által fedetlen kebleim pontos méretét, s formáját meghatározhatta vizes - nem mellesleg bőrömhöz tapadt - atlétám anyagán keresztül.
Amint egy határozott lépéssel bezártam a kettőnk között éktelenkedő távolságot, tenyerei ruhám által elfedett csípőmre simultak, közelebb vonva magához. Kezeim azonmód kemény mellkasán leltek nyugovóra, miként az utána érzett sóvárgás ellenére némiképp iparkodtam távol tartani őt magánszférámtól. Bőrének melege nedves pizsamám anyagán keresztül is képes volt felpezsdíteni az ereimben csörgedező vért, szívemet az eddiginél is sebesebb zakatolásra motiválva. A gyomromban pihenő pillangók önfeled repkedése alhasamban bizsergést keltett, remegő kezeim rámarkoltam Harry nyirkos pulóverének anyagára.
A bennünket körbevevő vihar egy szempillantás alatt szűnt meg létezni számomra, mihelyst egy hangos sóhajt követően megkíséreltem összeszedni bátorságomat, és az angyal szemeibe tekintettem. A vízcseppek tovább hulltak bőrömre, mégis felgyulladt bennem a tűz Harry smaragd íriszei láttán, amily módon engem fürkészett. Tekintete olyasfajta érzelemről tanúskodott, amit eddigi életem során még senkinél sem volt szerencsém megtapasztalni.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...