Sziasztok, Drága olvasóim! Talán momentán sikerült némelyikőtökben a csalódás érzését felébresztenem, ugyanis nem történetem folytatásával érkeztem, mégis rendkívül FONTOS céllal jelentkezem. Olyasfajta könnyek hullanak szemeimből, miközben e sorokat leírom, hogy az azokban rejlő érzelmek pontos mivoltát képtelen vagyok pontosan meghatározni. Büszkeség tölti el szívemet, mégis erős bűntudat gyötör elkövetkezendő soraimban feltüntetett szavaim végett.
Mérhetetlen köszönetet szeretnék mondani mindenkinek, amiért könyvem nézettségének száma meghaladta a TÍZEZRET, illetve a szavazatok száma is átlépte az EZRET! Kimondhatatlan hálával tartozom nektek önzetlen kedvességetekért. Támogatásotok elhiteti velem, nem feleslegesen ölöm bele perceimet az írásba. Alkalomadtán, mikor úgy vélem, itt kellene hagynom az egészet, s többé egy szót sem alkotni meg, TI tartjátok bennem a lelket. Annyira köszönöm nektek ezt a -részemről hatalmasnak vélt - teljesítményt. Nélkületek cseppet sem erre az útra tértem volna, s talán jövőmet sem eme pályán képzeltem volna el. Roppantmód becsüllek benneteket, illetve tiszteletem is mérhetetlen magaslatokba hágott. Nálatok jobb olvasókat még a világ legszebb álmában sem találhattam volna.
Meg sem érdemeltem, hogy egyik nagy célomnak ajándékozzatok sikereket. NEKTEK köszönhetően tudom, léteznek valóra vált álmok, amennyiben küzdünk értük, s vannak, kik támogatnak bennünket. Egészen máig sosem hittem volna, hogy "Fiatal" névre keresztelt könyvem ekkora sikereket érne el, s mindezt még jócskán a befejező rész előtt. Nem győzöm ismételgetni, mennyire hálás vagyok nektek. Tudom, a tőletek kapott boldog perceket sosem leszek képes kellően meghálálni, habár erőmön felül is törekszem.
Minden egyes szavazatért, megtekintésért, valamint szavak formájában történő visszajelzésért hatalmas köszönetet szeretnék mondani. Csodálatosak vagytok. Kimondhatatlanul imádlak benneteket. :") ♥♥♥ Kérlek, mondjátok el nekem, miként is tudnám meghálálni nektek boldogságom érdekében elkövetett ténykedéseket, ugyanis magamtól nem vagyok képes rájönni. Annyira köszönöm nektek.♥♥♥
További csodálatosabbnál-csodálatosabb hetet kívánok mindenkinek. Hétvégén érkezem könyvem folytatásával, addig is, mindenki nagyon vigyázzon magára! Imádlak benneteket. Rengeteg puszit és hatalmas ölelést küldök mindenkinek. Sziasztok! :) ♥♥♥
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...