56. fejezet (+16)

4.1K 99 124
                                    

Szívem egészen a torkomig tornázta fel magát kényelmesebb hely reményében, miként az ereimben csörgedező adrenalin dús vér pumpálása felett kezeskedett. Alhasamban olyasfajta kéjes vágy lángja gyúlt fel, melyet szavakba önteni akarva is képtelenség lett volna. Minden egyes kicsiny mozzanat, amit szerelmem ajkai végeztek sajátjaimon, különféle mámorral árasztották el bensőmet, továbbá eszem koponyámból való kitaszításáról is kellő mértékben gondoskodtak. Torkomból szaggatott nyöszörgés tört utat magának, mikor barátom otthonának bejárati ajtajához kényszerített, majd csuklóimat egy egyszerű mozdulattal fejem fölé szegezte. Hosszú ujjai finoman ölelték közre a területet, noha kezével ellentétben ágyéka durván simult sajátomnak, egész lényemet helyben tartva.

Nyelvemmel türelmetlenül követelőztem bejutásért az alsó ajkán történő végigszántás folyamán. Nem mindennapi cselekedetem látszólag meghökkentően csapta arcon az illetőt, kinek szemei egy futó pillanatra elnyíltak egymástól, mielőtt szemhéjai ismét sötétséget borítottak volna smaragd íriszeire. Nyelvemet behatolásra felhatalmazva nyitotta ki száját, ekkor rögvest táncra invitáltam mentolos rágója megízesítette nyelvét. Csuklómat korlátozó kezei levándoroltak testemen, mily idő során melleimen, továbbá oldalamon is megállapodtak tenyerei néhány másodpercre. Remegő ujjaim valamelyest durván szántottak Harry összezilált fürtjei közé, amily szálakat pusztán pár pillanattal ezelőtt borzoltam fel közvetlenül a lakásba történő belépésemet követően.

Lábaim kocsonyához hasonló remegést produkáltak testsúlyom megtartása során, ezáltal talán nem is lehettem volna hálásabb azon impulzusnak, melyet csípőmön tapasztaltam szerelmem szorító ujjai által. Fekete, eleganciát képviselő ruhám anyagán keresztül szinte lyukak képződtek bőrömön az angyal érintései által, így szívem hatalmas dobbanások közepette kívánkozott kiszabadulni testem börtönéből. Nyelvünk szenvedélyes tánca az összes, gyomromban megbújó pillangót a mennyezetig kergetett, amily csodás élőlények minden benső zsigerem között felélesztették az eddig elfojtani szándékozott kielégítetlen vágy lángját.

A férfi tüzes morgások hadát eresztette szabadjára, mikor ajkaink egy röpke momentum erejéig elválni kényszerültek egymástól a tüdőnkben fellelhető oxigénhiányból eredően. Homlokunkat összedöntve pihent meg, csakhogy a kívánatos rubintok közül kimerészkedő harsány zihálásoknak képtelen volt gátat szabni, így azok az előszoba kicsiny légterében szolgáltak alapzajként. Tenyerem komótos mozdulatsorokat követve terelődött le vakon a fölém tornyosuló alak arcára, melynek friss megborotválásáról szóló gyanakvásomat bőrének meglepő bársonyossága helyezte biztos alapokra. Hüvelykujjammal óvatosan szeretgettem meg alsó ajkát, ezzel letörölve onnan csókcsatánk zamatát.

- Talán nem is lehetnék faragatlanabb. - szórakozott kuncogása szívemet még eszeveszettebb zakatolásra ösztökélte. - Csak... annyira beindultam az elém táruló látványtól, hogy köszönni is elfelejtettem, mielőtt úgy letámadtalak volna. - magyarázkodott kimerülten, miként váratlan csókjának kezdeményezésére utalt.

- De még most sem üdvözöltél. - nevettem fel, bal szemhéjára finom puszit lehelve.

- Szia, Szépségem! - vont magához a lehető legközelebb, melynek által szíve jobb mellemen zakatolt.

- Szia! - az ajkaimra kiülő elégedett vigyort képtelen voltam levakarni arcomról. - Valójában nem bánom, hogy egyből efféle fogadtatással indítottál. - loptam édes ajkairól egy hosszan elnyúló csókot, melyen gesztusom tüstént viszonzásra lelet a férfi által.

- Mindig mondtam, mégsem vagy olyan ártatlan, mint azt bárki is gondolná. - ujjai csípőmre szorítottak tőlem való eltávolodását megelőzően.

Fiatal (Befejezett)Where stories live. Discover now